Recenzii-Jocurile Foamei

Ai putea supravietui in salbaticie, de unul singur, cand toti cei din jur fac tot ce pot ca sa nu apuci dimineata urmatoare?

Intr-un viitor postapocaliptic, peste ruinele unui continent cunoscut odata ca America de Nord se intinde natiunea Panem. Ca simbol al puterii Capitoliului asupra celor douasprezece districte conduse cu o mana de fier, in fiecare an este organizat un concurs sadic si sangeros – Jocurile Foamei. Douazeci si patru de adolescenti sunt rapiti de langa familiile lor si aruncati in lupta pe viata si pe moarte, televizata in direct si urmarita cu frenezie. Doar unul dintre ei se va intoarce acasa faimos, bogat si… viu. Cine va castiga cursa nebuna pentru supravietuire?

„Pur si simplu am citit fara sa ma pot opri! […] O lectura inrobitoare.” Stephen King

„Am fost atat de obsedata de Jocurile foamei, incat am continuat sa citesc si la restaurant, discret, cu cartea ascunsa sub masa!” Stephenie Meyer

 

Sincera sa fiu aceasta carte nu era pe lista mea de cumparaturi dar nu imi    pare rau ca am cumparat-o.Mi-a placut stilul autoarei de a scrie,un pic  alert.Nu ma asteptam sa fie asa de buna cartea.

         In principiu actiunea se petrece in viitor,mai exact intr-un viitor  postapocaliptic.Din descrierea autoarei viitorul pare terific si inspaimantator  dar in acelasi timp este oarecum fascinant.Numai gandul la un viitor ca acela  imi face pielea de gaina si in acelasi timp ma umple de entuziasm.

         In carte este vorba de o fata,Katniss,care isi salveaza sora de la moarte oferindu-se in locul ei la Jocurile Foamei.

         Aceste Jocuri ale Foamei au fost organizate de conducatorii Panemului,acesta fiind vechea America de Nord impartita in 12 distrincte,pentru a le aminti oamenilor de vremurile grele in care traiesc.In fiecare an se aleg cate 2 tribute din fiecare distrinct adunadu-se astfel 24 de tribute care se vor lupta pana la moarte.

            Alaturi de Katniss mai este ales un baiat din distrinctul lor,Peeta.Cei doi intra in Jocuri ca o echipa dar sunt nevoiti sa se desparta in arena si fiecare sa lupte pentru viata sa.

     Vor reusi ei sa supravietuiasca?Care dintre ei va muri si care va trai sa-I vada familia din nou?Puteti afla citind cartea,iar apoi va puteti delecta cu continuarea cartii,Sfidarea.

   

 Pentru a achizitiona propia voastra copie a primului volum din seria Jocurile Foamei intrati aici .Va zic eu merita 😉

One thought on “Recenzii-Jocurile Foamei

Leave a Reply

