Recenzii-City of Glass

Pentru a salva viata mamei sale Clary trebuie sa calatoreasca carte Orasul de Sticla,casa vanatorilor de umbre.Daca pui la socoteala si faptul ca intrarea fara permisiune este impotriva Legii….incalcarea Legii inseamna moarte.Pentru a face lucrurile si mai rele,Clary afla ca Jace nu o vrea acolo,Simon a fost aruncat intr-o inchisoare de carte vanatorii de umbre,care sunt suspiciosii in privinta vampirului ce poate iesi in soare.

Cu cat Clary descopera mai mult despre trecutul familiei sale,ea isi gaseste un aliat in misteriosul vanator de umbre Sebastian.Cu Valentine adunandu-si toate fortele pentru a distruge vanatorii de umbre pentru totdeauna singura lor sansa de a invinge este de a lupta alaturi de inamicii lor.Vor putea repudiatii si vanatorii de umbre sa lase la o parte ura si sa lucreze impreuna?Cand Jace realizeaza exact cat ar risca pentru Clary  isi va putea ea folosi noua putere descoperita pentru a salva Orasul de Sticla,indiferent de consecinte?

(descriere tradusa de mine-Nu stiam cum sa traduc Downworlders asa ca am folosit termenul din cartile publicate la noi)

Da!Am citit cartea.Voi mai aveti de asteptat.Eu una zic ca e exeptionala.E preferata mea.Am citit cartea in engleza si cum spuneam si la recenzia cartii Orasul de cenusa….cartea este mult mai buna in limba in care a fost scrisa.Ca sa nu ne mai lungim uitati ce se intampla in carte.

~SPOILERS~

Dupa ce Clary afla cum o poate salva pe mama sa ea trebuie sa plece spre Alicante cu Jace(care acum e fratele cel bun),Isabelle,Alex,Max si cu parintii celor 4.Jace nu vrea ca Clary sa vina cu ei din cauza pericolului caruia s-ar expune.Asa ca aranjeaza ca ea sa nu vina.Il cheama pe Simon ca sa-l convinga ca asa e mai bine si sa o tina in New York.Dar inainte de plecare are loc un atac asupra lor si ei pleaca in Alicante pentru a se salva,dar il au si pe Simon cu ei care e acum vampir.Iar vampirii,varcolacii,zanele si vrajitorii nu au intrarea asigurata in centrul vanatorilor de umbre.Apar 2 personaje mai importante noi.Aline si Sebastian.Revenind la Clary ea reuseste sa creeze un portal spre Alicante si il ia pe Luke cu ea.Acestia ajung la casa surorii lui Luke care ii gazduieste.Apoi Clary se duce la Jace pentru ai cere o  explicatie a ceea ce s-a intamplat.Sa zicem ca il gaseste intr-o ipostaza….hm….prea dureroasa pentru ea.Dar stati linistiti.N-a murit.Cum ar fi fost cartea fara Jace?Va zic eu GROAZNICA.Oricum Clary impreuna cu Sebastian incearca sa dea de un vrajitor, vechi prieten de-al mamei lui Clary, care o poate trezi pe Jocelyn.Insa inainte ca Clary sa poata sa ii ceara ajutorul lui Ragnor Fell, acesta este omorat. Magnus,care este chemat de Fell inainte sa moara in Idris, se da drept Ragnor de fata cu Sebastian pentru ca nu prea are incredere in el.Iar Magnus are solutia, pe care Fell i-a dat-o inainte sa moara.Care este aceasta?Solutia este o carte.Defapt o pagina dintr-o carte.Oricum …cartea se afla pe proprietatea Wayland iar singurul care poate intra acolo e Jace asa ca ea si cu Jace se duc acolo ca sa ia cartea.Dupa ce reusesc sa puna mana pe carte Magnus o trezeset pe Jocelyn iar ea ii spune lui Clary tot adevarul.Si vreti sa stiti partea cea mai buna?Jace nu e fratele ei.Altcineva e da’ nu va zic cine e.Ce credeti ca Jace si Clary sunt acum impreuna.Da’ de unde.El plecase ca sa-l omoare pe Valentine asa ca nu aflase stirile.Intre timp vanatorii de umbre s-au aliat cu varcolacii,cu zanele si cu vrajitorii pentru a lupta impotriva lu Valentine.

Ce se va intampla cu Valentine?Va muri?Dar Jace?Va afla ca nu este el defapt fratele lui Clary?

~END SPOILERS~

Trebuie sa asteptati si sa cititi cartea pentru a afla.