Lost Girl

Aseara eram rupta de oboseala si nu am mai stat sa scriu si despre acest serial.Dar azi am venit cu forte proastpete si sunt pregatita sa va povestesc despre Lost Girl.Da ati auzit/vazut bine!Nu o sa traduc o descriere sau ceva de genu o sa va spun ce cred eu despre serial dupa ce m-am uitat la primul episod.OK!Sa incepem…..Serialul incepe cu o barmanita care flirteaza cu un barbat in timp ce ii pregateze bautura.Cat timp ea nu se uita barbatul toarna intr-una intre bauturi un drog pentru a putea profita de ea.Dar barmanita ii refuza paharul cu bautura,iar barbatul pleaca in cautarea altei victime.Si aceata este o blonda numita Kenzi.Ea accepta bautura si curand se trezeste intr-un lift la un pas de a fi violata.Ce credeti voi acum,ea e sucubul?Daca asta credeti va inseati.Sa continuam cu povestea.Asa…acum apare acea barmatita care i-a refuzat bautura barbatului.Dar ce face?Se da la el?A innebunit.Sau poate ca nu.Se pare ca barmanita este sucubul nostru.Ea o salveaza pe Kenzi lasand in urma un barbat mort.Barmanita se prezinta mai tarziu ca fiind Bo,o fata care fuge din oras in oras dupa ce comite o crima.Ce se intampla cand doi oameni o ataca in strada si o captureaza?Ce vor de la ea?Si cese intampla cu Kenzi?Va trebui sa va uitati la serial pentru a afla.

(cea din dreapta este Kenzi…la inceput e blonda si cand se trezeste e bruneta :D)

Acum daca nu v-am atras atenti o sa va arat o introducere a serialului:

2 thoughts on “Lost Girl

  1. mada says:

    Lost Girl e unul dintre seriale mele preferate si abia astept sezonul al doilea :).Blogul tau e super,imi place foarte mult ca prezinti atat seriale cat si carti.Spor la treaba 🙂

    • ioanaraluk95 says:

      eu nu am vazut decat primul episod 😀
      dar delia a vazut tot sezonu’ si chiar ieri imi spunea ca nu mai are rabdare pana la urmatorul sezon
      iti multumim de incurajari si noi iti urmarim blogul si faci o treaba minutata
      spor la treaba si tie 😉

Leave a Reply

