More Comic Con and Sneak Peek’s

Da stiu ca v-am innebunit cu Comic Con dar pur si simplu nu ma pot opri.S-au publicat pe internet atatea videouri promotionale si vreau sa le impart cu voi.Mai inainte am scris cate ceva despre Lost Girl.Un nou serial cu sucubi.Acum sa incepem.

  1. Poze din prima zi Comic con
  2. Poze din a doua zi Comic con
  3. Poze din a treia zi Comic con
  4. Poze din a patra zi Comic con
  5. Poze petrecere
  6. Postere
  7. The Vampire DiariesDin pacate nu pot adauga videourile.Asa ciuda imi e ca nu le pot pune aici,dar va las link ca sa vedeti si voi interviurile.Intrti AICI.Ce va pot arata sunt poze:
  8. Lost Girl-La fel ca la Vampire Diaries nu pot adauga videourile.V-am mai zis ce ciuda imi e ca nu pot sa le postez?Cred ca da.Oricum intrati AICI ca sa le vedeti.
  9. Teen Wolf-Intrati AICIย si o sa gasiti promourile de la episodul 9 pana la episodul 12.
  10. The nine lives of Chloe King(nu e de la Comic con dar cred ca vreti sa vedeti si asta ๐Ÿ˜‰ )

    Primul Sneak Peek AICI
    Ultimul Sneak Peek AICI

  11. Pretty little liarsย (din nou nu e de la Comic con)

    Primul Sneak Peek AICI
    Ultimul Sneak Peek AICI

Sper ca v-a placut postul.Daca aveti blog si vreti sa publicati pozele puteti sa o faci dar VA ROG scrieti sursa.Multumesc ๐Ÿ˜‰

SURSA

4 thoughts on “More Comic Con and Sneak Peek’s

  1. mada says:

    Ador Teen Wolf si-mi place enorm de mult The Nine Lives of Chloe King.Abia astept urmatoarele episoade si sper ca vor exista si urmatoarele sezoane ๐Ÿ™‚

    • ioanaraluk95 says:

      din cate am citit pe siteurile despre The Nine Lives of Chloe King am auzit ca nu este sigur daca v-a mai aparea un al doilea sezon din acest serial din cauza ca nu se prea uita multa lume la el….dar am tot vazut petitii pentru a face posibila continuarea serialului ๐Ÿ˜€

  2. mada says:

    Ar fi frumos ca fanii sa reuseasca sa-i faca pe producatori si pe cei de la ABC sa se razgandeasca si sa existe si sezonul 2.Eu abia astept urmatoarele episoade si primul volum din aceasta serie care din cate am inteles apare in aceasta toamna la Leda.

    • ioanaraluk95 says:

      cam am semnat si eu erau deja aproximativ 500 de semnaturi poate o sa mai fie si un al 2-lea sezon la urma urmei :X:X:X:X:X
      cat despre primul volum din serie eu stiu ce apare la sfarsitul lui septembrie ๐Ÿ˜€

Leave a Reply

