Recenzii-Ritualul

PUTEREA CERCULUI A ADEMENIT-O ACASA…

Fortata sa se mute din insorita Californie in mohoratul orasel New Salem, Cassie tanjeste la inceput dupa vechea ei viata. Cu timpul, se simte ciudat de legata de un grup de adolescenti care face legea in scoala ei. Initiata in sabatul vrajitoarelor, care stapaneste acolo de secole, este atrasa in Cercul secret si are parte de o aventura naucitoare si terifianta.
Dar atunci cand se indragosteste de misteriosul Adam, Cassie are de facut o alegere dificila: sa foloseasca sau nu fortele intunecate pentru a-si atinge scopul? O singura miscare gresita ar putea insemna sfarsitul!

O fascinanta poveste despre iubire, mistere intunecate si puteri supranaturale de la autoarea seriei de bestselleruri Jurnalele Vampirilor L.J. SMITH.

Ce rau imi pare ca am asteptat atat sa cumpar aceasta carte.Nici nu eram sigura daca sa o iau sau nu dar am luat-o pana la urma si nu regret aceasta decizie nici o clipa.

Mi-a placut la nebunie cartea.Personajele,actiunea….totul.Totul mi-a placut.Ei bine….e un singur lucru care nu mi-a placut.Tineti minte cum am scris in recenzia de la Rippler ca imi place relatia dintre Sam si Will pentru ca nu e grabita?In cartea asta exact asta s-a intamplat.S-au grabit.Au vorbit si ei un pic si dupaia Adam a spus acel “Te iubesc”.Da recunosc a fost draguta scena dar nu mi-a placut ca s-au grabit.Oricum in rest e super.Puteti ghici cine e personajul meu preferat?Da?Nu nu e Cassie.Si nici Adam!E Faye.O fi ea rea da’ imi place de ea.Si de Diana imi place.E un pic cam prea dulce da’ ce sa-I faci.

Vreti sa va dau cateva indicii despre inceputul cartii?Plaja,baiat misterios si o fata enervata pe care ai vrea sa o strangi de gat.(Nu nu e Faye :P)Dupa ce Cassie il vede pe acest baiat si observa cum este privit de toata lumea nu se poate abtine sa nu fie atrasa de el.Cand el are probleme cu niste baieti ea il ajuta sa scape,iar el in schimb ii ofera o piatra care sa il aduca la ea cand e in pericol.Apoi el pleaca.Cassie pleaca si ea.Unde?In New Salem.Intr-o plimbare pe strada pe care locuieste observa o fata foarte frumoasa…cu parul stralucitor.Da v-ati dat seama “super-draguta”.A doua zi ea merge la scoala si isi da seama ca ceva nu e in regula.Toata lumea pare sa se teama de cineva.Stai….nu e numa o singura persoana.E un grup intreg.Ce e cu ei?De ce se teme lumea de ei?O doamne e si ce face acea fata “super-draguta cu ei”? :O:O:O

Vreti sa aflati?E simplu.Cititi cartea. 😉

Comanda AICI si ai parte de 20 % reducere si transport gratuit.