La multi ani! …. oarecum

Deci….Di(My smile is mine) m-a rugat astazi sa-i fac 2 poze.Una pentru o zi de nastere si celalta pentru o aniversare a unui blog/site.Azi am avut ceva cu movul asa ca nu va speriati la cat mov am folosit :”>

Prima este pentru blog/site care face un an.La multi ani!

Iar ce-a de-a doua este pentru prietena lui Di pe care (dupa cum zice ea)o bate la cap # 2.Di zice ca eu as fi prietena pe care o bate la cap #1.Nu credeti ca ar trebui o diploma pentru asa ceva…?Hai sa o punem sa faca una….Sau mai bine nu ca dupa tot eu ajung sa o fac nu-i asa Di? 😉

Si pentru prietena lui Di……

Ce ziceti va place?:> Atata va trebe sa nu…Glumesc.Daca mai vrea cineva poze dinastea lasa-ti un comm si vedem ce facem….

One thought on “La multi ani! …. oarecum

  1. My smile is mine:x says:

    Pai pe didilik o bat la cap sa posteze,in schimb pe tine te bat la cap in fiecare zi!dar nu te deranjeaza:p
    super postul
    si lassa ca se apropie timpul in care trebuie sa-mi mai faci diplome>:)

Leave a Reply

