Recenzie-Stray

 Au mai ramas numai 8 femei werecats fertile…Iar eu sunt una dintre ele.

Arat ca o studenta americana obistunita,dar sunt si o werecat.Traiesc in doua lumi.Am reusit sa scap se familia mea si sa traiesc o viata normala pana cand un stray m-a atacat.

Am fost avertizata in privinta straylor.Werecats fara o familie care sunt in cautarea persoanelor ca mine:atractive,feminine,fertile…M-am luptat si am castigat dar alte 2 fete ca mine au disparut.

Pericolul produs de ei mi-a determinat familia sa ma aduca acasa…pentru protectia mea.Ca si cum as fi o pisicuta blanda.Ma lupt cu oricine si cu orice pentru a imi gasi prietenii.Fiti atenti strays…pentru ca am gheare si nu mie teama sa le folosesc.

Stiti de Rose din Academia Vampirilor.Stiti de Dru din Altfel de ingeri.Dar nu ati intalnit-o inca pe Faythe.E cea mai tare!Nu-I pasa de ce crede lumea.Face ce vrea.Isi iubeste familia si stie ce vrea.In principiu nu se lasa calcata in picioare de nimeni.

Dupa ce Faythe e atacata in campus ea trebuie sa se intoarca acasa la parintii ei.Nu e singura care a fost atacata.E singura care a scapat.S-a luptat cu cel care a atacat-o si l-a invins dar taticul niciodata nu poate fi linistit atunci cand singura lui fetita a fost atacata nu?Mai ales ca ea v-a trebui sa-I ia locul si sa-I conduca pe toti intr-o zi…
Vedeti voi ei toti sunt diferiti.Ei sunt werecats.Ceva in gen varcolaci dar ei se  transforma in pisici.Majoritatea sunt barbati iar cand o fata werecat se naste cu toti fac orice sa fie in singuranta.

Faythe este una dintre acele werecats.

Una dintre ele a fost capturata.Asta a schimbat lucrurile oarecum.Femei atacate pe strada(oameni),fete werecats rapite…ce se intampla?

Va reusi Faythe sa descopere sau va fi si ea capturata inainte sa reuseasca?

3 thoughts on “Recenzie-Stray

Leave a Reply

