Recenzie-Divergent

Beatrice “Tris” Prior a ajuns la varsta de 16 ani,vasta care in cartea Veronicai Roth te determina sa alegi in care dintre cele 5 fractiuni.Fiecare fractiune reprezinta o virtute: Candor, Abnegation, Dauntless, Amity si Erudite.Spre surpriza ei si a familiei ei din Abnegation ea alege Dauntless,care reprezinta curajul.Acest loc ii ofera noi provocari dar si posibilitatea de expunere a secretului ei care o poate omori….

Mie mi s-a parut cartea asta foarte asemanatoare cu Jocurile Foamei si un pic cu Sfidarea.SI sincer  chiar mi-a placut.

Beatrice este o fata din Abnegation,asta inseamna ca trebuie sa ii considere pe altii mai importani ca ea.Dar acum ca a implinit 16 ani ea trebuie sa aleaga unde v-a ramane pentru tot restul vietii ei.Trebuie sa  aleaga intre Abnegation,Candor,Dauntless,Erudite si Amity.Ea alege Dauntless.

Acolo trebuie sa infatiseze multe provocari,trebuie sa isi invinga temerile,acolo isi face prieteni si tot acolo se indragosteste.

Dar atunci cand totii sunt controlati si le este ordonat sa distruga Abnegation ce va face ea?Va reusi sa isi salveze parintii si locul unde s-a nascut?

9 thoughts on “Recenzie-Divergent

  1. Zipyღ says:

    Si eu prima data cand am citit rezumatul acestei carti m-am gandit la Jocurile Foamei, care as vrea sa specific le-am primit saptamana aceasta, toate 3!!
    Sper sa-mi download-ez si eu cartea de pe net si s-o citesc.
    App: mersi pentru site acela, este util:D, dar pacat ca nu pot sa imi pun cartile, chisr si in format PDF, in telefon:D

Leave a Reply

