A venit curieru’! #1

Astazi cand am ajuns acasa ce descopar?Un colet!Si nu orice colet,ci cel de la LEDA.Am primit Eve si Cele Noua Vieti a le lui Chloe King.Iar Delia astazi a primit de la libraria online Libris Ratacire careia ii vom face o recenzie apoi vom face un concurs cu acea carte.Saptamana trecuta a fost ziua mea,saptamana aceasta este ziua Deliei si cu ocazia zilelor noastre de nastere o sa facem curand un concurs aniversar cu cele 3 carti mentionate mai sus.Noi doua avem multe ideei pentru concurs si ne gandeam sa va punem sa faceti compuneri.Asa ca pregatiti-va pentru ca in curand va trebui sa va apucati de scris pentru a castiga una dintre aceste carti.Nu am putut facem o poza la Ratacire da’ o sa va aratam cele 2 de la LEDA.

2 thoughts on “A venit curieru’! #1

  1. alexa700 says:

    Super cartile. Inntodeauna sunt pregatita pentru compuneri. Imi place la nebunie sa scriu. La Eve si la Caderea nu voi participa pentru ca trebuie sa-mi vina si mie cartile si nu are rost sa le am de doua ori insa la Ratacire cu siguranta voi participa. Tocmai ce am terminat Damnare luna trecuta si m-a lasat in suspans:)). Imi tribuie neaparat continuarea.
    Si, ca tot de concursuri vorbim, ce ziceti, participati la primul meu concurs? http://alexa700.wordpress.com/2011/10/10/concurs/

  2. giorgiana turcu says:

    suuper, asteptam concursurile….sa citim si noi aceste carti grozave(mai ales eve pare foarte interesanta, iar ratacire chiar astept si eu s-o citesc

Leave a Reply

