Recenzii-Isle of Night

 

Is life offering fewer and fewer options? Then join the dead.

When Annelise meets dark and seductive Ronan, he promises her a new life-if she has the courage to chance the unknown. Now, she’s whisked away to a mysterious island and pitted against other female recruits to become a Watcher-girls who are partnered with vampires and assist them in their missions. To survive and become a Watcher, Annelise has to beat out every other girl, but she’s determined to do so, because to fail doesn’t mean dishonor-it means death.

 

Mi-am dorit sa citesc aceasta carte inca de cand i-am citit descrierea si uite ca am reusit sa o citesc.

Annelise este o fata extrem de desteapta de aceea se duce mai repede la facultate.Cel putin asta crede ea.La facultate i se spune ca mai are un test de dat la liceu pentru a fi adminsa.

Ea pleaca dezamagita de la facultate si da nas in nas cu Ronan,un tip misterios ce ii spune ca a fost aleasa sa mearga la o scoala speciala.Fiind captivata de misterul si charmul lui ea accepta si afla cat de speciala e acea scoala defapt.Este o scoala ce pregateste tinere adolescente sa devina Protectoare(Watchers) pentru vampirii.Care e deviza lor?Supravietuieste incercarilor sau vei nuri.Mda.Buna motivatie.

Annelise afla pe pielea ei ce inceamna sa lupti pentru supravietuire dar va reusi ea oare sa ramana in viata?CItiti si aflati 😉

 

 

One thought on “Recenzii-Isle of Night

  1. mada says:

    Eu inca nu am citit primul volum,dar si mie mi s-a parut ciudata descrierea celui de-al doilea volum.Daca protectoarele sunt doar femei,de ce vampirii antici captureaza un barbat vampir care e watcher? 😀 Cine mai intelege?Ar fi super sa fie publicata si la noi seria aceasta.E diferita de seriile cu vampiri pe care le-am citit pana acum.

Leave a Reply

