Recenzii-Clubul Mortilor

In acest al treilea volum al seriei Vampirii Sudului, intitulat Clubul Mortilor, legatura romantica a tinerei Sookie Stackhouse cu frumosul vampir Bill trece prin momente mai putin fericite. El era singurul vampir cu care ea avusese o relatie (cel putin voluntar), dar in ultima vreme s-a tinut putin la distanta – la distanta, in alt stat. Seful sau, Eric cel sinistru si sexy, are o idee despre unde s-ar putea afla. Inainte sa-si dea seama, Sookie este in drum spre Jackson, Mississippi, ca sa se amestece cu lumea ascunsa de la Club Dead. Este o vanatoare periculoasa, unde societatea elitista a vampirilor poate decide sa se relaxeze si sa suga niste sange grupa O. Dar cand Sookie il gaseste in final pe Bill, nu este sigura daca sa-l salveze sau sa ascuta niste tarusi. O intriga captivanta, numeroase scene de actiune, personaje fascinante, un stil alert, un erotism bine dozat – sunt doar cateva dintre elementele care justifica succesul exploziv al cartii.

Continuand cu aventurile lui Sookie Stackhouse avem parte de o mare tradare.Din partea cui?Din partea lui Bill!Haideti sa va zic mai pe larg:

Bill a devenit mai distant si Sookie a observant asta.Dupa cum zice el lucreaza la un program secret pentru Regina Vampirilor.Apoi el dispare.Sookie afla ca el o inseala.Si desi afla asta ea tot este nevoita sa il salveze.In drumul ei spre “salvarea lui Bill” ea primiste ajutorul lui Alcide,un varcolac foarte aratos.In incercarea ei de al salva pe Bill are parte de o groaza de momente in care mai are un pic si moare dar intotdeauna este salvata de cineva.

Va reusi ea s ail salveze pe Bill?Daca da il va ierta pentru ceea ce a facut?

COMANA AICI

One thought on “Recenzii-Clubul Mortilor