The Twilight Saga:Breaking Dawn(Zori de zi)

Dupa cum toti stiti saptamana viitoare vineri v-a fi premiera primei parti a celui de-al 4-le film Twilight.Eu si cu Delia am fost azi si ne-am luat bilete!Abia astept sa merg!Mergem pe 18 la ora 6.Nu as rata asa ceva pentru nimic in lume.De ce nu trece timpu’ mai repede?Vreau sa fie 18!Nu-i corect.Asteptarea e preaa lunga!Pana atunci haideti sa revedem trailerul filmului,si o sa va arat si o poza cu biletul de la film si cateva poze luate de pe profilul cinemaului de pe facebook.

(asta e invitatia pe care o au cei de la Cityplex….si eu vreau una!)

2 thoughts on “The Twilight Saga:Breaking Dawn(Zori de zi)

  1. lavideea says:

    si eu abia astept….as vrea sa treaca timpul asta mai repede 😀 …si eu mi-am rezervat bilet la film …la mine incepe la ora 15:00 …abia astept sa-l vad .. 🙂

Leave a Reply

