Castigatori Concurs Leda

UPDATE:Am uitat sa mentionez ca daca castigatorii nu raspund la mail o sa aleg pe altcineva in locul acelei persoane.Castigatoarea cartii Miez de Noapte a raspuns.Daca cea care a castigat cartea Capcana Mortala nu raspunde timp de o saptamana voi fi nevoita sa aleg pe altcineva!

Uite ca a venit timpul si pentru castigatorii acestui concurs.Vreau sa multumesc editurii Leda pentru carti…si fara alte introduceri(cred ca vati saturat de ele:D) acestia sunt castigatorii:

Pentru Miez de Noapte(Junalele Vampirilor Ciclul Intoarcerea)……:

DIACONU ANDRA

Pentru Capcana Mortala(Vampirii Sudului #11)……:

LAZAR ALEXANDRA DIANA

Felicitari fetelor.Verificati-va mailul pentru ca v-am trimis unul la fiecare.Astept un reply cu datele voastre ca sa va trmit cartile.Lista cu participanti:Castigatori Concurs Leda.Va asteptam curand cu alte concursuri!

3 thoughts on “Castigatori Concurs Leda

  1. Diana Alexexandra says:

    Multumesc fetelor, vedeti ca v-am trimis 2 mailuri cu datele mele. Parca tot nu imi vine sa cred ca am fost desemnata castigatoare. Abia astept cartea. Pupicei si la mai multe concursuri. Lazar Alexandra Diana :*

Leave a Reply

