A venit curieru’! #2

In ultimele 2 saptamani mi-am luat ceva carti si am si primit cateva.Mai intai cele pe care le-am cumparat.

De la Libris mi-am luat “Iti mai amintesti cum a fost prima oara?” de Jenny Colgan.Puteti citit recenzia cartii AICI si “Dragoste si matematica” de Sheila O’Flanagan pe care o citesc acum.Ambele carti costa numai 10 lei(fiecare) asa ca e chiar convenabil.

Cu revista Bravo si BravoGirl mi-am luat volumul 8 si volumul 9 din seria Vampirii Sudului.Cu aceasta ocazie va reamintesc sa nu uitati sa va luati volumul 10 marti!

Si acum cartile primite de la editura Leda

Si fiecare carte separat 😀

Puteti citi recenzia cartii “Divergent” de Veronica Roth AICI.

Saptamana care vine o sa incepem un nou concurs cu toate aceste carti.Si mai am ceva sa va intreb.Eu am in bilioteca cateva carti pe care nu le citesc.Cateva au fost castigate pe bloguri,un volum il am in dublura si unul este din colectia Adevarul.Eu vreau sa le dau la schimb daca vrea cineva una dintre carti lasati un comm la aceasta postare si daca vreau cartea oferita de voi o sa discutam mai multe si sa vedem cum facem sa trimitem cartile. 😀

5 thoughts on “A venit curieru’! #2

Leave a Reply

