Recenzii-Revelatii

Moştenirea sângelui lui Schuyler Van Alen tocmai a fost pusă la îndoială: face ea parte dintre cei cu Sânge Albastru, sau prin vene îi curge sinistrul Sânge Argintiu? În vreme ce controversa se adânceşte, Schuyler este abandonată în casa familiei Force, sub acelaşi acoperiş cu Mimi Force, rivala ei cea vicleană, şi cu Jack Force, dragostea sa interzisă.

Dar când străvechea temniţă a unui demon puternic este distrusă de cei cu Sânge Argintiu în Rio de Janeiro, Străbunii cu Sânge Albastru au nevoie de Schuyler de partea lor. Miza e mare şi bătălia sângeroasă; iar acum Schuyler trebuie să aleagă între datorie şi pasiune, între dragoste şi libertate.

Romantism, glamour, credinţe vampireşti, toate se împletesc în mult aşteptatul volum al treilea din sagaSânge Albastru a Melissei de la Cruz.

Primul cuvant care imi vine in minte cand ma gandesc la cartea asta e WOW! A doua carte a fost minunata, dar credeti-ma nici nu se compara cu asta. Aproape de sfarsit imi rodeam practic unghiile de la emotii. Stiti vorba aceea : “Nimeni nu e ceea ce pare”? Se potriveste la perfectie cu descrierea personjelor din carte. La sfarsitul cartii Bal mascat, Schuyler a fost nevoita sa se mute in casa familiei Force, insa cu Mimi care o uraste lucrurile nu par a fi usoare. De parca nu ar fi destul de rau ca Mimi ii face viata un calvar, Jack o ignora cu desavarsire pentru ca are o legatura pe care nu o poate rupe cu geamana sa, Mimi. Insa totul este dat peste cap cand Lawrence Van Alen pleaca in Rio de Janeiro pentru ca se pare ca cei cu Sange Argintiu incearca sa elibereze un monstru care i-ar putea distruge pe toti. Dar asta nu e tot:  sabia lui Charles Force, singura arma care ar putea sa il omoare pe Lucifer, a disparut si se pare ca persoana care a luat sabia intentioneaza sa o foloseasca impotriva lui Bliss. Oare de ce ar vrea cineva sa o omoare pe firava si inocenta Bliss? Ce se afla in spatele indiferentei lui Jack fata de Schuyler? Si mai ales vor reusi cei cu Sange Argintiu sa isi duca la bun sfarsit planurile? Nu uitati insa ca nimeni nu e ceea ce pare, iar viata ia intorsaturi ciudate. Secrete, mister si suspans… toate le veti gasi in minunata carte “Revelatii” de Melissa de la Cruz, volumul 3 din seria “Sange Albastru”.

Puteti comanda cartea “Revelatii” de Melissa de la Cruz AICI

2 thoughts on “Recenzii-Revelatii