Recenzii-Micutele Mincinoase

 


FERESTE-TE DE FETELE FRUMOASE CU SECRETE INTUNECATE!

  • Seria supranumita de Publisher’s Weekly „Neveste disperate pentru adolescenti” figureaza de 33 de saptamani pe lista de bestselleruri a New York Times
  • Tradusa pana in prezent in 18 tari (printre care Franta, Germania, Suedia, Norvegia, Brazilia etc.)
  • Serialul produs de ABC Family va fi difuzat in 2011 de un post de mare audienta din Romania

TOATA LUMEA ARE CEVA DE ASCUNS: CU ATÂT MAI MULT SPENCER, ARIA, EMILY SI HANNA
Spencer ravneste la iubitul surorii ei. Aria are fantezii erotice cu profesorul sau de engleza. Emily s-a indragostit de noua ei colega de scoala. Iar Hanna apeleaza la solutii dezgustatoare ca sa-si mentina frumusetea. Dar, de cand prietena lor Alison a disparut, ele trebuie sa pastreze un secret si mai important. De unde stiu eu? Uite ca eu stiu totul despre fetele rele care au fost candva, fetele obraznice care sunt acum si secretele intunecate pe care trebuie sa le pastreze. Si… ia ghiciti ce voi face? Va voi spune tot ce stiu…

Desi aceasta carte a aparut demult eu nu am reusit sa o termin decat acum.De ce?Pentru ca nu eram asa sigura ca imi v-a placea,dar dupa ce am terminat Jocul Minciunii m-am indragostit de stilul lui Sherard asa ca am citit si MM.Bine am facut.Mi-a placut nu numai faptul ca in fiecare capitol se povesteste despre alta fata ci si acel grup de fete.Alison,Spencer,Aria,Emily si Hanna.Ce mai grup.Pacat ca au ramas doar 4.Vreti sa aflati secretele lor si ceea ce s-a intamplat cu cea de-a cincea fata?Cititi cartea!

COMANDA AICI

 

Leave a Reply

