Leapsa ;)

Am primit o leapsa de la Simona.Multumim! :*

Primul raspuns este al meu, iar celalalt al Deliei.

I

Cel mai de pret lucru: Familia/ Iubirea

Cand sunt suparat/a: Ma inchid in mine si ignor pe toata lumea./ Explodez ca un vulcan!

Cand vreau sa ma relaxez: Citesc sau ascult muzica 😉 / Inchid ochii si imi imaginez ca sunt intr-un loc de vis 8->

Cea mai frumoasa vacanta: Nu am una preferata. / Toate mi-au placut :X

Locuri unde as trai: Londra, LA, Miami / Canada, New York sau Las Vegas

Cel mai fericit/a am fost: Cand am aflat ca o sa petrec vacanta alaturi de mama in Anglia / Am avut multe momente fericite si nu as putea sa aleg unul anume :X

Nu spun nu propunerii: de a merge la film sau de a merge in oras cu fetele 😉 / de a pleca in strainatate sau de a pierde timpul in oras cu baietii si fetele :> :X

Ma feresc de: CAINI FIOROSI! / Oamenii prosti! :))

Am emotii cand: Vorbesc in fata unei multimii sau atunci cand ma asculta profii! / Trebuie sa vorbesc despre ceea ce simt. :-<

Regret ca: Nu am apreciat mai mult ce mi s-a oferit. 😦 / Nu regret nimic. Viata nu e facuta pentru a avea regrete, ci pentru a fi traita la maxim :X

Nu as renunta niciodata: Sincer…habar n-am :)) / La orgoliu >:)

Cei mai buni prieteni: Ce m-as face eu fara Delia si Diana? 🙂 / Clar Diana (geamanaaa mea) si Ioana (dulceata mea de capsunici) :X

Ma enervez cand: Vad ce nesimtiti pot fi unii!!!!(cu dedicatie pt un coleg care sper ca o sa vada asta :P) / Vad cat de prosti pot fi unii! :))

O zi perfecta: O zi fara scoala! 8-> / O zi alaturi de persoana iubita! :X

II

Ce te motiveaza sa scrii pe blog?

Gandul ca as putea ajuta pe cineva prin cuvintele mele. / Imaginatia. Pur si simplu imi place sa dau frau liber gandurilor si sa stie toata lumea ce gandesc.

Cum reactionezi la comentariile negative?

Ma enervez pentru ca nu multa lume stie cat de greu e sa faci anumite lucruri. Sigur nu ma deranjeaza ca isi spun parerea, dar ar putea sa fie mai politicosi! / Sincer ma lasa rece. Fiecare are dreptul la o parere si daca cineva nu stie sa si-o exprime dau dovada de needucare si e strict problema lor.

Cum te-a schimbat pe tine blogul? Sau alte persoane pe care le-ai intalnit in blogosfera?

La inceput nici nu ma gandeam ca aveam sa ma imprietenesc cu alti bloggeri. De obicei intre oameni se creeaza acea concurenta si m-am gandit ca se va intampla la fel si acum, dar m-am inselat si ma bucur ca a fost asa deoarece am ajuns sa cunosc niste oameni grozavi! / M-a facut sa imi dau seama ca sunt pe lumea asta atat persoane care pot sa poarte o conversatie  si sunt chiar de treaba, cat si persoane care nu stiu definitia cuvantului onestitate si respect.

Cine te-a influentat sa faci blogul?

Nu cine, ci ce. Pasiunea pentru carti. / As putea spune ca nebunia :)) Am facut asta pentru ca am vrut sa experimentez ceva nou si pentru ca ador sa citesc. Si asa combin utilul cu placutul.

Inima ta este intreaga?

Sigur! De ce nu ar fi? (raspuns pentru Delia: “Sunt foarte fericita, stai tu linistita! ” / Fericita sa fii Ioana. :)) Cateodata da, cateodata nu… depinde de moment.

Placi pe cineva?

Nu. / Mda…

Persoana aceea te place pe tine?

….. / Credeti-ma ca si eu imi pun aceeasi intrebare in fiecare zi :))

Leapsa merge mai departe la oricine si-o doreste :X

Leave a Reply

