Castigator Concurs Leda

In primul rand vreau sa va spun ca am primit niste compuneri si niste desene superbe, dar atat eu cat si Ioana am cazut de acord asupra unui castigator dupa ce ne-am certat cam jumatate de ora. Iar fericita castigatoare este Ungureanu Oana. Felicitari! Aveti mai jos desenul si compunerea trimise de ea. Speram sa va placa.

 

 

 

 

Paranormal.. mai mult decat normala.

Va intrebati poate cum reusesc sa raman normala, sa nu ma las inebunita de stilul meu de viata? Raspunsul e simplu..eu..voi..avem doar definitii diferite pentru ceea ce inseamna normal. In timp ce restul fetelor invata sa se machieze, eu invat sa incarc o arma. In timp ce restul fetelor ies prin mall-uri cu prietenii, eu ma lupt cu creaturile intunericului. Cam greu sa stiu ce este o viata umana normala atata timp cat nu am avut una, nu? Raman doar cu rodul imaginatiei mele, cum cred eu ca ar fi totul. Totusi, nu duc dorul unei adolescenţe plictisitoare, atata timp cat nu stiu cum este sa ai una. Uneori stau si ma intreb cum ar fi ca cea mai mare grija a mea sa fie noua barfa din liceu sau hainele pe care voi purta la scoala si nu probleme care uneori sunt prea mari pentru varsta mea. Sunt puternica, am fost antrenata sa fiu asa, dar uneori imi lipseste libertatea, uneori imi doresc sa fiu la fel de oarba ca si restul oamenilor. Sa nu stiu, sa nu imi pese, ce se ascunde in umbra mea pana nu este prea tarziu.Doar uneori..
Nu va speriati..stiu si eu ce inseamna o viata de adolescent. Am o prietena, pe care trebuie neaparat sa o sun mai tarziu, doar ca ea este sirena, un fost iubit..zana si o noua pasiune, un metamorf. Normala in anormalitate as putea spune.
Cum este sa fi parte din AISP? Traiesti totul la limita. Te antrenezi inca de mic copil pentru viata “din umbra”, cum imi place sa o numesc. Una din lectiile cele mai importante pe care le-am invatat este fragilitatea umana. Atunci cand tot ce faci este sa lupti, realizezi cat de usor poate fi curmata o viata. Intre noi si  viata este doar un fir subtire ce poate fi taiat atunci cand te astepti mai putin. De aceea am fost invatati sa fim pregatiti oricand pentru orice. Imi amintesc si acum primele zile de pregatire..totul era atat de simplu in vremea aceea.
Prea multe pentru o singura fata.. prea multe pentru a pretinde ca sunt normala. Nu pot.
Nu imi ramane decat sa ma lupt.. The Light and the Dark. De unde vin si incotro ma indrept?
Un beep prelung imi intrerupe conversatia filozofica. Ceasul anunta venirea diminetii. Sting alarma cu o miscare lenesa si continui sa privesc tavanul. Oare de cat timp m-am trezit? Un minut..poate o ora? Oare am dormit noaptea asta? Am fost atat de absorbita de propriile ganduri incat am neglijat orice altceva.
Oftez prelung si imi  scufund capul in perna. Programul pentru astazi este atat de incarcat incat regret amarnic toate orele de somn pierdute. Cum voi fi eu in stare sa ma lupt? Ce reactie va avea el cand ma va vedea cu cearcanele pana la genunchi? Daca eram o fata normala, daca nu aveam atatea probleme pe cap, poate eram  in stare sa dorm linistita o noapte intreaga. Inchid ochii si incerc sa creez un scenariu optimist in mintea mea. Poate el ma place si cu cearcane…Off si vocile pe care am impresia ca le aud noaptea. Poate chiar o iau razna. Sunete, cuvinte, ce par sa vina de nicaieri..simt un fior doar gandindu-ma la asta.. Da..clar am luat trenul in jos spre tara nebunilor.
Un ciocanit in usa imi capteaza atentia.
“Buna dimineata, soare!”, se aude o voce familiara dincolo de usa din lemn devenita deodata extrem de subtire si fragila.
Inima brusc imi explodeaza si un moment de panica imi trece prin fata ochilor. De ce este el la usa mea?
Zana mea.. sau mai bine zis,”ex- zanul” meu..

2 thoughts on “Castigator Concurs Leda

Leave a Reply

