Recenzii-Perfect

Fereşte-te de fetele frumoase cu secrete întunecate!

  • Seria supranumită de Publisher’s Weekly„Neveste disperate pentru adolescenţi figurează de peste 33 de săptâmâni pe lista de bestselleruri a New York Times
  • Tradusă până în prezent în 18 ţări (printre care Franţa, Germania, Suedia, Norvegia, Brazilia etc.)
  • Serialul de succes produs de ABC Family va fi difuzat în 2011 de un post de mare audienţă din România

Aria nu-i poate rezista interzisului ei fost. Hanna e la un pas să-şi piardă cea mai bună prietenă. Emily e înspăimântată de un simplu sărut. Iar Spencer nu se poate abţine să-şi pună mâinile pe orice i-ar aparţine surorii ei.ÎN ROSEWOOD, PENNSYLVANIA, PATRU FETE APARENT PERFECTE NU SUNT NICI PE DEPARTE ATÂT DE PERFECTE PE CÂT PAR…

Norocul meu! Le cunosc pe aceste micuţe mincinoase mai bine decât se cunosc ele însele. Dar mi-e greu să păstrez toate secretele lor doar pentru mine. Aşa că ar fi bine ca ele să facă numai ce le spun eu… sau altfel

Stiti cum am zis ca volumul 2 nu mi-a prea placut?Ei bine…Volumul 3 mi-a schimbat parerea radical.De la plictisitor a devenit chiar interesanta,minunata….OK ar fi cazul sa ma opresc.Totul pare sa revina oarecum la normal la inceput dar cu totii stim ca ele nu mai pot revenii la normal niciodata.Dintr-o data majoritatea secretelor ies la iveala.Famila lui Spencer afla ca ea a furat eseul Melissei,toata lumea afla ca Emily prefer fetele…iar Hanna afla cine e A. Si cand ea vrea sa le spuna celorlalte….Ei bine sa zicem ca iese urat….

COMANDA AICI

 

Leave a Reply

