Recenzii-Morti cu totii

Pentru Sookie Stackhouse nu e deloc ciudat sa fie inconjurata de tot felul de teriantropi, varcolaci, zane si vampiri, cu intregul lor alai de probleme. Chiar si ea are insa o limita. Pe langa faptul ca lupta acum sa se impace cu noul barbat din viata ei – frumosul varcolac Quinn, trebuie sa faca fata unei importante reuniuni a vampirilor.

Adunarea, care atrage numele cele mai influente ale lumii mortilor vii din centrul Statelor Unite, se anunta a fi foarte tensionata. Regina vampirilor din Louisiana se afla intr-o situatie critica, intrucat puterea ei a avut de suferit in urma trecerii uraganului Katrina. Cu aliante secrete si intelegeri ascunse pe ordinea zilei – si a noptii – Sookie trebuie sa hotarasca de ce parte se afla. Iar alegerea ei poate insemna supravietuire sau catastrofa totala…

“O serie tot mai furtunoasa, savuros de diabolica.” – The Dallas Morning News

“Sookie este una dintre cele mai fermecatoare eroine care au existat vreodata.” – BookPage
“Charlaine Harris combina ludic mai multe genuri, pentru a ajunge la o creatie stralucita, care ii poarta amprenta stilului inconfundabil.” – Rocky Mountain News

 

Abia am terminat cartea si sincera sa fiu habarn-am ce sa va spun.Sau intamplat atat de multe ca nici nu stiu cu ce sa incep tot ce pot sa va spun e ca aceasta carte este preferata mea din serie si ca merita citita.Dar ca sa nu va las in aer o sa incerc sa va zic cate ceva.Sookie este solicitata din nou de regina asa ca ea,Bill,Eric,Pam,Quinn si multi altii o insotesc  in Rhodes la hotelul Piramida din Gizeh.Acolo urmeaza ca regina sa intre intr-un proces in care e acuzata de uciderea sotului ei.Ce se intampla pana atunci si dupa puteti afla numai citind cartea!

COMANDA AICI

3 thoughts on “Recenzii-Morti cu totii

  1. Razvan M says:

    Mi-a placut foarte mult cartea insa, parca ii lipseste actiunea. Nu stiu, eu asa am citit. Momentan si eu tot la cartea aceasta am ramas.

Leave a Reply

