Recenzii-Beutiful Creatures/A 16-a luna

“Nu existau surprize în Gatlin County. Eram practic în mijlocul ţării nicăieri. Cel puţin aşa credeam. Ce tare mă înşelam! Exista un blestem. Exista o fată. Şi, în final, va exista şi un mormânt.” Dragoste încă din prima clipă… Încă înainte să o fi zărit pentru prima dată, ea i-a bântuit visele: Lena, fata cea nouă de la şcoala lui Ethan. Lena, fata cu părul negru şi ochi verzi, Lena, cea care locuieşte în Ravenwood, vechea plantaţie pe care toţi cei din Gatlin o ocolesc, toţi cu excepţia lui Ethan. Lena, de care Ethan se va îndrăgosti fără scăpare. Dar Lena este urmărită de un blestem, pe care ea încearcă să îl ascundă cu orice chip. Ea este o Caster, provine dintr-o familie de vrăjitoare şi la a şaisprezecea aniversare, ea va fi chemată. Atunci se va decide dacă ea va fi o vrăjitoare a luminii sau o vrăjitoare a întunericului… Ethan ştie că nu are de ales, lui îi este scris să o iubească pe Lena pe vecie. Dar va putea ea să-i rămână alături indiferent cărei părţi îi va aparţine?

Mi-am luat cartea imediat cea am vazut ca pe siteul Okian este cartea pe stoc nici nu am mai stat pe ganduri si am luat-o.Cum a ajuns m-am si apucat de ea.M-a cucerit atat de mult ca am terminat-o imediat.Ce mi-a mai placut la carte este faptul ca povestea este spuna din punctul de vedere a baiatului si nu a fetei.

In carte este vorba despre cei doi adolescenti atat de diferiti care ajung sa se indragosteasca.De ce zic diferiti?Pentru ca Ethan e un simplu muritor iar Lena face parte dintr-o falimie de Casteri si e pe cale sa devina si ea unul.Cand?La aniversarea ei de 16 ani,in  170 de zile.De ce ar fi asta o problema?Pentru ca in lume exista doua feluri de Casteri.Unul rau si celalalt bun.Lena teme ca va deveni rea si vrea sa faca orice ca sa opreasca asta.Vor reusi ea si Ethan sa previna asta?Vor putea ramane impreuna?

COMANDA AICI SAU AICI

Pentru varianta in engleza COMANDA AICI

One thought on “Recenzii-Beutiful Creatures/A 16-a luna