Recenzii-Incredibil

VIAŢA MINUNATĂ A CELOR PATRU
MICUŢE MINCINOASE S-A TRANSFORMAT
ÎNTR-UN COŞMAR CÂT SE POATE DE REAL

Emily a fost trimisă în Iowa, să stea la unchiul şi mătuşa ei, nişte persoane extrem de conservatoare.
Iubitul Ariei a ajuns după gratii… din cauza ei. Spencer se teme să nu fie implicată în asasinarea lui Ali. Dar soarta Hannei e de departe cea mai rea: ajunsă la spital pentru că… ştia prea multe, se luptă să supravieţuiască.
Dacă cele patru fete nu încep să-mi dea ascultare, atunci Hanna o să pară cea mai norocoasă dintre ele.

Sexy şi plină de suspans! – CLOSER

Fantastică!… O să vă placă la nebunie! – LOVE IT!

“Odata ce o fata ajunge sa fie o micuta mincinoasa,ea va ramane pentru totdeauna asa!” Cat imi place partea asta…Mi-a placut cartea si surprinzator am terminat-o repede.Nu m-am prea putut abtine.Eram curioasa ce urma sa se intample.Se va trezi Hanna?Vor gasi criminalul?Vor afla cine e A.?Da,da si DA.Intr-un fel am fost surprinsa cand am aflat cine e A. dar in acelasi timp m-am cam asteptat la asta.In legatura cu criminalul pot sa zic ca am fost surprinsa.Nu as fi crezut.Vreti sa va zic cine e fiecare?Nu va zic.Cititi cartea si aflati singuri 😉

COMANDA AICI

 

2 thoughts on “Recenzii-Incredibil

Leave a Reply

