Din strainatate #5

Au trecut mai mult de 2 luni de cand nu am mai publicat carti din biblioteca mea.Astazi va arat o alta serie in engleza pe care o am.Este vorba despre “Mortal Instruments”.

Am citit numai primele 3 volume.Iar recenziile scrise pe blog la aceste carti sunt facute de Delia.Cred ca aceasta serie si Academia Vampirilor sunt preferatele ei.Oricum dupa cum vedeti am toata seris si urmeaza sa primesc si volumul cinci imediat ce apare deoarece l-am comandat de pe Book Depository.Abia astept sa ajunga.Poate pana atunci o sa citesc si eu volumul 4.

6 thoughts on “Din strainatate #5

  1. crina says:

    buna!!!stiu poate pun o intrebare stupida dar as vrea sa te intreb de pe site-uri dai comanda de toate aceste carti!!!

    • ioanaraluk95 says:

      sincer da
      e usor sa citesti in engleza iar cartea are un alt farmec…e practic in original nu are nici o schimbare de cuvinte nimic si intelegi exact ce vrea autoarea sa zica 🙂

      • Shadowbooks says:

        Inca nu am citit nici o carte in engleza, dar o sa primesc cartea “Ascension” de Caris Roane, trimisa chiar de ea, sa vedem daca media de 10 care o am este pe merit :))

Leave a Reply

