Recenzii-Frenezia

LIV ARE UN SECRET TULBURĂTOR.

Când a împlinit treisprezece ani, lui Liv i s-a întâmplat ceva care i-a schimbat complet viaţa. Din acest moment, se simte pierdută…nu se mai regăseşte în nimic. Singurele clipe în care este cu adevărat ea însăşi sunt cele petrecute alături de prietenul ei, Corey, în pădurea din jurul oraşului în care cei doi locuiesc. Dar lucrurile continuă să se complice: în pădure, Liv este urmărită de o femeie misterioasă, un grup de băieţi ciudaţi o pândesc… şi tot aici află de blestemul ce pare că o va bântui pentru totdeauna.
Blestemul care, cu patru ani în urmă, i-a provocat FRENEZIA. Şi care i-o poate provoca din nou, cât de curând…

„Un roman care te captivează şi pe care nu-l poţi lăsa din mână până la ultima pagină.” — Cassandra Clare, autoarea seriei bestseller New York Times „Instrumente mortale

„Îmi place lumea extravagantă, melancolică, din acest roman, îmi place această eroină, cu nenumăratele ei secrete.” – Claudia Gray, autoarea seriei bestseller New York Times „Evernight

„O poveste paranormală pasionantă, densă, fermecătoare, cu o eroină aparte şi o punere în scenă suprarealistă, captivantă.” – Kirkus Reviews

Totul incepe cand Liv vede un lup mort in portbagajul masinii mamei sale.Atunci ceva se rupe in ea.Nici ea nu stia ce.Tot ce stia era ca vroia ca mama ei sa moara pentru ceea ce a facut.De atunci lucrurile nu s-au inbunatatit.Nu-i mai doreste moartea mamei dar tot nu se intelege cu ea.Fiind atat de diferita singurii care o inteleg sunt Pace,cel mai bun prieten al ei si gay de asemena, si Corey,iubitul ei.Mama ei nu stie asta desigur.De ce?Pentru ca uraste negri….iar Corey este negru.Asa ca Liv il ascunde pentru a avea o relatie “linistita”.4 ani au trecut din acea zi.Ce s-a schimbat?De ce au venit lupii la ea?Ce legatura are ea cu ei?De ce se simte in siguranta cu ei?

3 thoughts on “Recenzii-Frenezia