Recenzii-Blestemul Focului

Lily Parker este trimisă de părinţii ei la o şcoală particulară elitistă din Chicago. Gaşca fiţoaselor de la Sfânta Sofia este însă mai dificil de suportat decât cerinţele academice. Ciudata Scout, singura care se distinge de restul colegelor sale, dispare noaptea în subsolurile clădirii. Urmărind-o, Lily află că noua sa prietenă face parte dintr-un grup de adolescenţi rebeli, cu puteri magice, care au sarcina de a proteja oraşul de vampiri, demoni şi Secerători. Ar vrea să le vină şi ea în ajutor, numai că va avea de înfruntat blestemul focului…

Dacă îţi doreşti o poveste cu intrigi, mister, magie şi un strop de romance, ai în faţă cartea potrivită. – Bookstack

Chloe Neill a creat nişte personaje extraordinare, iar eroina, Lily, are o voce minunată, antrenantă. Fanii cărţilor de urban fantasy şi paranormal sigur nu au cum să rateze acest roman şi se vor cufunda în magica lume subterană a oraşului Chicago. – Fresh Fiction

Totul incepe cand Lily Parker ajunge sa o cunoasca pe Scout,noua ei colega de apartament la internatul Sfanta Sofia.Cum a ajuns acolo?Parintii ei au plecat in Germania si au decis ca Lily sa ramana in USA.Trecand peste detalii Lily e determinata sa afle ce face Scout seara cand pleca din apartament si se intoarce la 1 seara.Nu va ganditi la prostii.Ideea e ca Scout se lupta cu raul in fiecare seara iar Lily afla asta chiar pe pielea ei.Literalmente.Ce este acest rau pana la urma?Atunci cand Scout este rapita vor reusi sa o salveze?

5 thoughts on “Recenzii-Blestemul Focului

1. Diana says:

Ador seria asta ❤
    Prietenia dintre Scout si Lilly este atat de puternica, iar povestea n-o fi chiar unicat, dar are ceva aparte. Si sa nu uit de Sebastian, tipul pe care a lovit-o pe Lilly cu blestemul focului..Ah, deja salivez. Bine ca in volumul doi isi face aparitia mai des si ma lasa sa-mi imaginez o posibila relatie intre el si Lil. Nu am nimic cu Jason, il consider simpatic si toate cele, dar drama lui de varcolac ma lasa rece. Sper ca in urmatorul volum sa vad ceva mai mult Sebastian si poate o mai buna evidentiere a sentimentelor lui Garcia pentru Scout.