Recenzii-Iti amintesti de mine?

Varianta moderna a basmului Cenusareasa!
Iti amintesti de mine? este una dintre cele mai reusite parodii ale „vietii de lux, la inaltime”. Eroina romanului, Lexi Smart, se trezeste intr‑un spital londonez si are o mare surpriza. Dintii ei sint perfecti. Corpul ei, la fel. Are o geanta Louis Vuitton. Abia scapata dintr‑un accident de masina (cu propriul Mercedes), si‑a pierdut o bucata consistenta de memorie, mai precis trei ani, si este pe cale sa afle cit de mult s‑au schimbat lucrurile intre timp. Cumva, Lexi a reusit sa ajunga dintr‑o fata muncitoare de 25 de ani o mare afacerista de 28, care locuieste intr‑un penthouse superb, are o asistenta personala de shopping, un grup de noi prieteni fermecatori si urmeaza o dieta fara carbohidrati. Si de unde a aparut oare acest sot chipes, care se pare ca mai e si milionar? Desi mintea i‑a ramas cu trei ani in trecut, Lexi e hotarita sa accepte aceasta minunata lume noua si sa fie… cine pare a fi. Desigur, pina cind apare in scena si un amant!

„O carte minunata, plina de umor, dar si de lacrimi. Sophie Kinsella reuseste sa transforme un accident soldat cu pierderea memoriei intr-o poveste inviorator de amuzanta.” (USA Today)

La inceputul cartii totul pare minunat atunci cand Lexi se trezeste.Este la spital din cauza unui accident de masina iar ultimul lucru pe care si-l aminteste este o iesire cu fetele cu 3 ani in urma.Si este uimita cand afla detaliile noi ei vieti.Are un sot superb si milionar.Are o slujba de vis.O casa de vis…Cu alte cuvinte o viata minunata.Dar este atat de minunata pe cat credem noi?Va zic eu nu este.Ce va face Lexi ca sa isi recapete vechea viata?Este o carte amuzanta si te prinde inca din primele randuri.