Recenzii-Pe urmele lui Harry Winston

Lauren Weisberger este autoarea bestsellerului international Diavolul se imbraca de la Praga un roman tradus in aproape treizeci de limbi, a carui ecranizare i-a adus actritei Meryl Streep un Glob de Aur.

Pe urmele lui Harry Winston este povestea a trei tinere prietene, Emmy, Leigh si Adriana. Emmy era cit pe ce sa primeasca inelul de logodna, dar a fost parasita de iubitul ei pentru o mai tinara instructoare de sport. Leigh e pe cale sa devina senior editor si sa se marite cu barbatul ideal. Insa cind il intilneste pe Jesse Chapman, un enfant terrible al lumii literare, Leigh incepe sa observe fisurile din viata ei, pe care o credea perfecta. Adriana e fiica superba a unui renumit fotomodel, care nu ezita sa-si foloseasca farmecele si trucurile feminine made only in Brazil pentru a seduce orice barbat ii atrage atentia. Dar in curind va implini treizeci de ani si, vorba mamei, nu poate sa amine alegerea la nesfirsit. Intr-o seara, Emmy si Adriana fac un pact: intr-un an de zile, fiecare isi va schimba radical stilul de viata. Leigh le priveste de pe margine, fara sa promita nimic, dar curind va descoperi ca si ea ar avea cite ceva de schimbat… Trei tinere extrem de diferite, trei povesti cu iubiri pierdute si lectii invatate. Vor gasi ele oare, la capatul acestor aventuri, inelul cu diamant pe care il viseaza?
 „Pe urmele lui Harry Winston este o carte amuzanta, cu un ritm frenetic si atit de inteligenta incit pina si mintile cele mai neastimparate isi vor mentine interesul pina la ultima pagina.” (The Baltimore Sun)
„Autoarea bestsellerurilor Diavolul se imbraca de la Prada si Vreau sa fiu V.I.P. revine cu un roman destept, indraznet si de un umor feroce.” (Publishers Weekly)
Am de ceva timp cartea in biblioteca si in sfarsit am ajuns sa o citesc.Sincer chiar mi-a placut.In carte este in mare parte vorba despre prietenia,inselaciune,iubire…Toate imbinate intr-o carte amuzanta si cateodata sarcastica.Trei prietene…total diferite…vor sa isi schimbe viata.Una a fost parasita,una isi uraste viata,iar ultima are viata perfecta.Toate doresc sa isi schimbe viata.Cum?Ei asta urmeaza sa aflati daca cititi cartea 🙂

One thought on “Recenzii-Pe urmele lui Harry Winston

1. Nya says:

Și eu am citit-o. Trebuie să recunosc, Emmy a fost preferata mea, dar nici celelalte două n-au fost mai prejos. Încă o dovadă că Weisberger e maestra chick-lit. – alături de Kinsella și încă alte câteva autoare, desigur -. : ))