Castigatori “Concursul Primaverii” Part 1

Imi cer scuze ca v-am lasat sa fierbeti atat dar nu am ajuns de mult acasa. Am o gramada de lucruri de clarificat.Pentru cartea Stingerea raspunsul era 6 serii dar si eu am aflat numai astazi asa ca cei care au zis 5 serii sunt luati in considerare…de asemenea si cei care aveau cele 6 serii in lista lor.Am dat peste un comentariu ce mi-a atras atentia “pt. cartea Stingerea:Cate serii a publicat Rachel Caine in total?Si care?doua serii”academia vampirilor si seria georgina kincaid” .Nu mi-am crezut ochilor cand am vazut.Rachel Caine n-are nici o treaba cu Academia Vampirilor si Georgina Kincaid.Aceste serii au fost scrise de RICHELLE MEAD. Sper ca stie toata lumea asta de acum.

Astazi voi afisa doar 3 castigatori.Iar maine restul.

STINGEREA: MANDU BIANCA ANDREEA

PRINTUL MECANIC: TROIE MONICA ALEXANDRA

NASCUTA LA MIEZUL NOPTII: BALABAN RAMONA ALEXANDRA

Felicitarii!!! Astept un raspuns la mailul trimis de mine! Ceilalti castigatori maine 😉

10 thoughts on “Castigatori “Concursul Primaverii” Part 1

  1. horade says:

    Felicitari primilor castigatori ! Acum ceilalti vom avea o “noapte furtunoasa”… 🙂
    Pentru raspunsul intrebarii 1, parerea mea este ca sunt 5 serii personale publicate de catre Rachel Caine, deoarece in seria The Athena Force, autoarea a publicat cea de-al 18 volum, aceasta serie avand multi alti autori…(cel putin asa se regaseste pe Amazon). Pe wikipedia este o usoara eroare la acest capitol, probabil cel care a editat nu si-a dat seama ca nu este seria lui Rachel…
    Oricum este frumos ca ai inclus ambele “tabere” in extragere.

Leave a Reply

