Scoala Altfel!!

Cred ca toti elevii au asteptat saptamana asta. Eu una stiu ca da. In sfarsit primim si noi o pauza de la scoala. Deja m-am saturat de ea. πŸ™‚ Bine ca dupa vacanta mai avem 7-10 saptamani si am terminat anul scolar. Iar pentru noi (eu si Delia) asta inseamna sfarsitul clasei a 10-a :X

Noi in saptamana asta o sa fim cam “aglomerate”…daca se poate spune asa.In fiecare zi o sa avem pana la ora 14:00.

Luni o sa vedem un film,o sa interpretam roluri si o sa mi avem si alte activitati.Marti vedem un film despre fizica si mergem la o universitate de fizica de la noi din Brasov.Iar miercuri,joi si vineri EXCURSIEEEEEEE.Mergem in Maramures. O sa trecem si prin Sighisoara,Sibiu,Cluj si ne cazam la Barsana.Eu una debia astept.

Voi ce aveti programat in aceasta saptamana? πŸ™‚

12 thoughts on “Scoala Altfel!!

  1. miku` says:

    Wooow ce misto e organizat la voi!

    Noi luni ar trebui sa facem curat in cutea scolii, marti habar n-am, ceva ce sta la alegerea dirigai, miercuri o piesa de teatru iar joi si vineri…nimic.

    Asa ca am ales sa nu ma duc deloc, ca nu ma atrage nimic=))

  2. Oana Ungureanu says:

    Hm, noi luni avem vizionare de film si o “croaziera” pe Dunare, ca doar e aproape.. mai semnificative ar fi : o drumetie joi pe la pesteri si o piesa de teatru vineri :-??
    In rest.. activitati.. cam banale, zic eu πŸ™‚ In fiecare zi pana la 2

  3. Miha Mihaella says:

    Noi nu facem excursie in saptamana altfel 😦 , luni stiu ca facem activitati sportive , iar vineri mergem la muzeu , in rest ne-a spus diriga ca ne zice luni ce o sa facem .

  4. giorgianaturcu says:

    vai ce frumos, n-am fost niciodata in Maramuresc, Sibiu, Sighisoara…si am 34 de ani..rusine mie, ..sper sa apara ocazia sa mai vizitez si eu tara noastra…voi v-ati saturat de scoala, eu de servici..pfui

  5. Gabi Zanfir says:

    haha. eu luni am o intrecere sportiva , apoi mergem la o pizza . Marti facem un gratar cu dirigu’ si mergem la zoo . Miercuri testam o puritate a apei si vizionam niste filme despre fizica + un spectacol de teatru in care noi suntem personajele lui Caragiale. (:| Joi si Vineri betie la Sinaia si Cota 1400 . O saptamana plina :))

  6. monika96 says:

    La mine luni se merge in centru vechi, si in Cismigiu, marti cei care au avut media peste 8.50 merg la niste manastiri din jurul Bucurestiului, restul merg pe la muzee, miercuri la film, joi la teatru, si vineri avem activitati in scoala.

Leave a Reply

