Recenzii-Chimie Perfecta

BĂIAT RĂU + FATĂ CUMINTE = CHIMIE PERFECTĂ

O poveste provocatoare şi pasională despre ce poţi descoperi când priveşti dincolo de suprafaţa lucrurilor

La Liceul Fairfield dintr-o suburbie a oraşului Chicago, toată lumea ştie că între elevii veniţi din sudul oraşului şi cei din nord există o reacţie cam sulfuroasă. Aşa încât atunci când Brittany Ellis, şefa majoretelor, şi Alex Fuentes, membru al unei bande de cartier, sunt obligaţi să fie parteneri de laborator la orele de chimie, consecinţele se anunţă explozive. Niciunul dintre cei doi adolescenţi nu este însă pregătit pentru cea mai surprinzătoare dintre toate reacţiile chimice – iubirea.
Toată lumea ştie că sunt perfectă. Duc o viaţă perfectă.Pot ei să spargă tiparele şi să înlăture prejudecăţile care ameninţă să-i ţină la distanţă?

Am haine perfecte. Până şi familia mea e perfectă.

Şi deşi asta e o minciună sfruntată, m-am dat peste cap ca să păstrez aparenţele că am tot ce-mi doresc pe lume.

Dacă adevărul ar ieşi vreodată la lumină, toată imaginea mea perfectă s-ar duce de râpă…

O carte pentru băieţi răi şi fete cuminţi, pentru băieţi buni şi fete rele, o carte pentru băieţi şi fete, care a cucerit cititorii şi blogosfera!

Vreau sa incep cu aceasta parere ce se gaseste la descrierea cartii pe site:  „După trei capitole, NU am mai putut lăsa cartea din mână. A o limita la scânteile dintre cele două personaje ar însemna să-i facem o mare nedreptate. M-am trezit recitind aceeaşi pagină iar şi iar, ATÂT de bună mi s-a părut. N-am mai făcut asta de la saga Amurg.” – Chasing Heroes Cat de adevarat este ceea ce zice.Nu as fi crezut niciodata ca ma voi atasa atat de tare de o carte.Pentru prima oara ma simt bine zicand ca m-am inselat.(credeam ca e o prostie cartea)

Inceputul ultimului an de liceu ar trebui sa fie minunat pentru toti.Ei bine pentru Brittany si Alex cuvantul “minunat” nu se aplica.Brittany e ceea ce ai putea numi fata perfecta.Arata de milioane,are un iubit perfect,o familie perfecta…Dar e oare asta adevarul sau doar o iluzie.ILUZIE.Sigur arata de milioane,dar familia ei nu este perfecta,avand o sora cu dizabilitati mentale toate presiunea mamei ce doreste perfectiune cade numai pe umerii ei si totusi nu conteaza.Ea isi iubeste sora mai mult ca orice pe lumea asta.Cum ramane cu iubitu’ perfect?Ei bine…se dovedeste a nu fi atat de perfect.

Alex este ce ai numi un “mexicano veritabil”.Cu cei 2 frati si o mama de aparat acesta s-a inrolat intr-o banda numita “Latino Blood”.Este considerat printre cei mai de temuti la scoala.

Ei bine cum se conecteaza acesti doi oameni ce par a fi din lumi diferite?Printr-un pariu.Vreti detalii?Cititi cartea.Nu o sa va para rau 😉

2 thoughts on “Recenzii-Chimie Perfecta