Leapsa

Am primit si noi o leapsa de la blogul BooksCorner

Si astea sunt intrebarile si raspunsurile:

Iata raspunsurile noastre:

1. Din ce an ati inceput sa cititi fantasy si care a fost prima carte de acest gen citita?

Ioana: Din 2008-2009(de la sfarsitul clasei a 7-a sau a 8-a) si am citit Eclipsa 😀

Delia: Din 2010 (inceputul clasei a 9 a) si am citit Semnul de P.C. Cast si Kristian Cast

2.Ultima carte castigata la un concurs

I: Pfff chiar nu mai stiu 🙂 Cred ca Predestinati de pe blogul Carte pentru mine

D: Sincer nici eu nu mai stiu :)) Dar cred ca a fost A doua luna plina 😕

3.Ultima carte cumparata:

I: Ultimele carti de fapt…le-am luat pe toate odata 😀 Umbra Noptii, Raised by Wolves si Scoala pentru Soti

D: Puterea de L.J. Smith

4.Citatul preferat:

I:    “I told you. You don’t love someone because of their looks or their clothes or their car. You love them because they sing a song only your heart can understand.”
― L.J. Smith

D: “Virtutea ingerilor este ca nu pot deveni rai; defectul lor este ca nu pot deveni mai buni. Defectul unu om este ca poate deveni rau; iar virtutea sa este ca poate deveni mai bun.” – Proverb hasidic

5.Autoarea/autorul preferat/a?

I: Richelle Mead

D: E o decizie grea, dar cel mai mult imi place Cassandra Clare

6.Personajul preferat din orice carte:

I: Brittany din Chimie Perfecta

D: Isabelle din seria Instrumente mortale

7.Prima recenzie facuta vreodata:

I: Jocurile Foamei de Suzzane Collins

D: Invocarea de Kelley Armstrong

Leapsa se duce in continuare la oricine si-o doreste!!!

6 thoughts on “Leapsa

  1. Miha Mihaella says:

    1. Din 2009(eram clasa 3) , am citit seria Twilight ;
    2. Frenezia , pe Umbra dragostei ;
    3. Cele 13 motive , chiar ieri mi-a venit ;
    4. “Aceste patimi oarbe n-au norocul .
    Sa tina mult : ca pulberea , ca focul .
    Se mistuie la-ntaia sarutae .
    Si adesea au o jalnica urmare. ”
    Romeo si Julieta ;
    5.Veronica Ruth ;
    6.Tris din Divergent ;
    7.Nu am facut niciuna pana acum .

Leave a Reply

