Recenzii-Evernight

Bianca vrea să evadeze…

La Academia Evernight, o şcoală misterioasă, cu tradiţie de sute de ani, adăpostită într-o clădire gotică, elevii sunt ciudat de perfecţi: atrăgători, deştepţi, dar şi… primejdioşi.

Din prima clipă, Bianca realizează că locul ei nu este aici.
Iar când îl întâlneşte pe frumosul şi singuraticul Lucas, acesta o previne să aibă grijă de ea şi să se ferească de toţi ceilalţi… deşi, în final, chiar şi el poate deveni un pericol când secrete întunecate ameninţă să-i despartă.
Legătura dintre cei doi este însă mult prea puternică. Bianca este gata să rişte orice pentru a fi împreună cu Lucas, chiar dacă asta înseamnă să renunţe la lucrurile în care crezuse până atunci.

Odată ce am început să citesc Evernight, n-am mai putut-o lăsa din mână! De-abia aştept următoarea carte din serie! – L.J. Smith, autoarea seriei JURNALELE VAMPIRILOR

Vreti sa fiu sincera? Nu prea mi-a placut cartea. La inceput era interesanta. Parea ca Bianca era om si ca Lucas era un vampir si ca ea se va indragosti de el si toate astea. Poate ca asta credeti si voi citind descrierea cartii. Dar va zic de pe acum NU e asa. De fapt rolurile sunt inversate. Si cand afli asta toata cartea se naruie. Bianca pare a fi atotstiutoare si se crede primejdioasa….cand pana cu cateva pagini in urma facea pe ea de frica. Si nici Lucas nu se lasa mai prejos. E prea… nu stiu…ciudat, mincinos, prea incezator? Asta nu acopera ce e el. O lasa pe Bianca sa se simta rau ca ii ascude secretul si ca il minte cand defapt el face acelasi lucru. Chestia asta distruge cartea si mai tare in opinia mea.

Actiunea in carte se petrece cam asa: Bianca vrea sa fuga de la scoala pentru ca stie ca nu e locu’ ei acolo. Apoi il intalneste pe Lucas si are cu cine sa stea. Apoi el nu o mai baga in seama. Prin nu stiu ce miracol cei doi ajung iar sa vorbeasca si la Balul Toamnei ea il musca. De acolo urmeaza vacanta de iarna in care cativa elevi pleaca printre care si el. Cand se intoarce acestia sunt iar impreuna si ea il musca din nou. De data asta se produc niste schimbari. El incepe sa aiba puteri de vampir desi nu e unul. Intr-o noapte in care se aduna mai multi intr-o camera Bianca descopera secretul lui Lucas. Oh..asta chiar mi-a placut (sunt sarcastica in caz ca nu va dati seama). Daca cititi cartea o sa va dati seama la ce ma refer.Ar fi fost mai buna cartea daca totul avea o alta directie inainte de Balul Toamnei.

Nu zic sa nu cititi cartea. Cititi-o si poate voua o sa va placa mai mult decat mi-a placut mie. Si daca e asa v-as ruga sa scrieti intr-un comentariu ce va placut mai exact.

COMANDA AICI

3 thoughts on “Recenzii-Evernight

  1. raluca says:

    eu acum o citesc…mai am doar un capitol sau doua..mie sincer imi place foarte mult cartea…e reusita din punctul meu de vedere…vor mai fi si alte volume? cand vor aparea?

  2. ionik07 says:

    evernight este cea mai buna serie de carti pe care le.am citit (si am citit foarte multe) asa ca vi-o recomand cu placere ..merita citita!!!
    P.S.:stie cnv cand apare vol.3??

Leave a Reply

