Recenzii-Puterea

CASSIE ÎŞI DESCOPERĂ PUTEREA ŞI TREBUIE SĂ-ŞI DOVEDEASCĂ LOIALITATEA…

După întâmplările captivante prin care trece în primele două cărţi, Cassie ajunge să fie membră deplină a celui mai interesant club posibil. Ea înţelege că puterea are un preţ – şi este unul mai mare decât şi-ar fi imaginat.

Va fi suficient de curajoasă ca să abată pericolele ce planează asupra sabatului? Sau va cădea şi ea pradă întunericului?
Aflată la mijloc, între dorinţele diferite ale celor două conducătoare ale Cercului Secret, Cassie trebuie să-şi continue lupta. De asemenea, ea are de ales între a-şi folosi puterile supranaturale ca să le salveze viaţa celor din jurul ei şi a-şi concentra energia ca să-l păstreze pentru ea pe Adam, lucru care ar duce la dezmembrarea Cercului Secret.

Urmăreşte ultimele aventuri ale lui Cassie în New Salem şi află care este deznodământul întâmplărilor palpitante prin care trec membrii Cercului Secret!

Acum pot sa zic ca am terminat inca o serie! Ultima carte nu mi s-a parut chiar atat de tensionata si de plina de suspans ca alte ultime carti dintr-o serie. Parca puteai sa anticipezi ceea ce urma si asta a facut-o sa fie o carte mai…relaxata? Daca poti spune ca o carte e asa. Cartea asta e potrivita in momentul in care ajungi sa zici “Gata vreau o pauza de la citit”! Sunt sigura ca nimeni nu vrea asta asa ca deaia cred eu ca exista carti de genu’.

Totul incepe cand Faye ii demasca pe Adam si Cassie. Cred ca toti va asteptati ca Diana sa ii urasca dar nu e asa. E ca si cum ar fi de acord cu asta desi au ranit-o. Dupa asta apare Jhon cel Negru. Care este acum noul director al scolii unde merge cei din cerc. El este hotarat sa le faca viata un calvar ca mai apoi el sa fie cel ce ii salveaza. Asa facandu-i pe ei sa se simta recunoscatori. Pacat ca nu ii reuseste. Toti se strang impotriva lui si incearca sa il doboare. Vor reusi sa il infranga odata si pentru totdeauna?

COMANDA  AICI

One thought on “Recenzii-Puterea