Anunt!!!

UPDATE!!!: Gata se pare ca avem un rezultat! Primul loc va avea 3 carti, locul 2 va avea 2 carti iar locul 3 o carte. Acum mai trebuie sa asteptam sa vedem cine vor fi castigatorii. Dupa ce dam cartile restul intrati in cursa pentru cele 4 semne. Castigatorii vor fi alesi cu Random.org . Mai sunt 2 zile. Vineri pe timpu’ asta va apare un nou poll cu participantii. Mult noroc!

Astazi am pus cartile de la concursul trecut Β la posta. Pana azi nu numarasem cate mailuri trimisem, dar am primit numai 6 din 7. Este vorba de cartea Blestemul Focului. Nu mai astept adresa castigatoarei asa ca o sa adaug acea carte la noul concurs. Dar nu stiu unde sa o adaug. La primul loc, la al treilea sau ca o mentiune. Am nevoie de ajutorul vostru. Va rog sa imi votati in poll cum ati prefera. De asemenea pe langa cele 6 carti acum vor mai fi 4 castigatori ce vor primi cate un semn de carte magnetic.

*In poll am scris din gresala la locul trei 3 premii…vor fi defapt numai 2 daca acela iese castigator πŸ™‚

12 thoughts on “Anunt!!!

Leave a Reply

