Castigatori concurs!!

Ioana: Concursul asta ne-a facut sa realizam multe. Niciodata, dar niciodata nu o sa ne mai bagam in concursurile cu poll. A fost cea mai mare greseala pe care am facut-o. Mie una nu imi place sa ma cert si vreau sa evit asta, de aceea de acum in colo vom face numai concursuri cu tragere la sorti sau asa cum a sugerat si Black Rose vom folosi votul prin comentarii si doar cei implicati in concurs vor putea vota! Fiecare cu norocul lui de acum in colo!

Delia: Sincer nici mie nu imi place sa ma cert, deoarece nu acesta este scopul nostru pe acest blog. Dar nici nu voi permite ca cineva sa ne insulte munca si nici nu voi permite persoanelor care nu sunt implicate in concursuri sa comenteze. Nimeni nu are nevoie de avocat si fiecare trebuie sa vorbeasca pentru el. Daca aveti nemultumiri cu privire la ceva puteti foarte bine sa lasati un comentariu pentru ca nu dam nimanui in cap. Daca aveti sugestii cu privire la imbunatatirea blogului sau cu privire la concursuri puteti sa ne spuneti si fi-ti siguri ca vom tine cont de ele.

Suntem sigure ca ati vazut deja cine a castigat dar ca sa fie mai oficial castigatorii sunt :

Dupa cum am promis vom da si cele 4 semne de carte tot in acest concurs. Numai cei necastigatori au fost luati in considerare si au fost alesi castigatorii prin Random.org. Acestia sunt:

  1. Major Ciprian
  2. Brisan Bianca
  3. Aron Irina
  4. Nadia Ugeily

Castigatoriilor cartilor li s-au trimis cate un email si ii rog sa lase un comentariu cu ce carti vor.Prima care alege este Cochirlea Laura,apoi Albu Constantin si ce ramane merge la Purcareata Diana. Le-am trimis cate un email si celor 4 cu semnele de carte. Voi pune la intamplare la fiecare semnul. Astept adresele tuturor apoi. Felicitari!

MULTUMIM LEDA SI ZOLTYD ART!!!

13 thoughts on “Castigatori concurs!!

  1. El Kosta says:

    Pacat ca o idee buna e criticata fara rost de diverse persoane, sincer sa fiu si pe mine m-au lasat cu un gust amar anumite comentarii, lasate chiar fara rost, ar fi fost mult mai placut concursul fara ele. Dar nu avem ce face, felicitati castigatorilor, mult succes si celorlalti participanti pe viitor si mai ales multumim pentru concurs si premii. Acum sa stiti ca a trebuit sa fac ceva munca de convingere cu toti colegii si prietenii sa ma voteze, :)) dar se pare ca s-a meritat.

  2. Laura says:

    Buna !

    In primul rand va multumesc pentru concurs si premii ! Si editurii Leda pentru sponsorizare !
    In al doilea rand doresc sa felicit castigatorii si restul participantilor !
    Imi cer scuze ca v-am facut sa asteptati sa vedeti cartile care au ramas pentru locul 2 si locul 3 ; am ajuns tarziu de la munca .
    Dat fiind faptul ca am Cele 13 motive si Rapirea ( Chloe King ) imi aleg : Blestemul Focului , Chimie Perfecta si Evernight .

    Va multumesc inca o data ! Si felicitari pentru blog ! O seara frumoasa !

    P.S : Sunt de acord cu tine El Kosta si cu aceasta ocazie te felicit pentru premiul obtinut , sper sa iti placa si volumele ramase !

  3. Simona Husaru says:

    Felicitari castigatorilor! Poll-urile nu sunt bune pentru concursuri, intr-adevar :)) Cel mai bine sa se voteze prin comentariu/random fiecare avand un anumit numar de intrar in functie de diverse lucruri 😀

  4. shrek says:

    A fost orice altceva dar concurs nu se poate numi, nu a fost nici corect , mai bine va lasati de blog de tot….

    • ioanaraluk95 says:

      cred ca exagerezi da’ am gresit ca am ales acest gen de concurs si nu o sa ne mai repetam gresala dar asta nu inseamna ca o sa ne lasam de blog…pentru ca un blog nu insemna numai concursuri…ci si recenzii,prezentari de carti si oferte….

    • aayodelia says:

      Dragul meu/ Draga mea, nu iti convine nu mai intra pe blog si gata. 😉 Nu te obliga nimeni sa intri si sa citesti. 😉 Nu cred ca ai blog ca sa stii cata munca trebuie depusa pentru a-l intretine. 🙂

Leave a Reply

