Leapsa muzicala!!! ;)

Multumesc Daniela pentru leapsa!! :* Sa vedem ce melodii sa aleg acum.. 😀

 Ce melodie vă descrie cel mai bine starea de spirit ce o aveţi acum?

Acum sunt un pic cam suparata deoarece am luat cam putin la teza de la informatica da’ o sa treaca….Asta e melodia ce imi exprima starea cel mai bine…It’s gonna be a good life 🙂

Ce melodie vă aduce la viaţă?

Pe mine mai orice melodie ma aduce la viata dar daca ar fi sa aleg aceea ar fi Domino 😉

 Ce melodie ascultaţi când vă simţiţi prost?

Ascult nuuuuumai melodi triste atunci…Gen You Lost me 😀

 Ce melodie v-a transmis cel mai puternic mesaj?

Sincer multe melodii rap m-au facut sa imi pun intrebari dar cea care m-a afectat cel mai mult este Ultimu’ om

 Care e cea mai veche melodie de care vă aduceţi aminte că aţi ascultat-o când eraţi mici?

Pfoa cate melodii sunt…da’ cel mai mult imi place atunci Strazile :>

Ce melodie ati recomanda unui tânăr ce află că e pe moarte?

Cam sadica intrebarea sincer…dar tre sa raspund nu? Cred ca i-as spune sa asculte Only hope 😦

 Ce melodie funny stiti?

Oooo….Primu gand cand am citit intrebarea? LMFAO-I’m sexy and I know it :>

 

 Ce melodie aţi recomanda prietenei/ prietenului care are inima frântă?

Hmm…Cred ca le-as sugera amandurora sa asculte Irreplaceable 🙂

 Ce melodie aţi vrea să vă fie cântată într-o seară sub balcon?

Daca s-ar intampla vrodata asa ceva cred ca mi-ar place asa fie Just the way you are :X

Leapsa merge la oricine doreste sa o ia 😉

Leave a Reply

