Recenzii-Secretul lui Emily

În Rosewood, Pennsylvania, e vacanţă…

Toată lumea se relaxează, dar mai ales Hanna, Emily, Aria şi Spencer. Ucigaşul lui Alison este la închisoare, iar A. a murit. Şi totuşi… în oraş a apărut o nouă ameninţare.

Eu! Sunt noua A. şi stau la pândă.

Regula numărul unu: să-ţi cunoşti prada! Aşa că sunt cu ochii zi şi noapte pe Hanna, Emily, Aria şi Spencer. De regulă, în vacanţă se-ntâmplă multe lucruri ciudate şi totul rămâne secret. Dar… ia ghiciţi!
*Da, eu văd totul. Iar acum vă voi dezvălui toate secretele micuţelor mincinoase.

Să continuăm cu Emily… La îndemnul mamei ei şi cu anumite scopuri… secrete, Emily ajunge să joace rolul lui Moş Crăciun.

Îşi face patru noi prietene foarte bune – spiriduşii care o ajută să le împartă daruri copiilor –, dar lucrurile nu merg cum îşi propusese ea.

Nu mi-a fost deloc greu să o urmăresc din umbră, aşa că iată-mă povestindu-vă ce i s-a întâmplat…

Unele persoane care au citit cartea asta mi-au zis ca e plictisitoare,ca nu are actiune sau alte lucruri asemanatoare. Poate lor nu le-a placut dar mie da. E ciudat sa le vezi pe fete singure….dar mie imi plac mai mult asa.

Incepem de data asta cu Emily care vrea sa isi multumeasca mama. De aceea devine… MOS CRACIUN! Bine…e un mos craciun de la mall dar astea sunt doar detalii. Scopul ei? Sa demascheze spiridusii care au furat un obiect de mare valoare a mamei lui Emily.

Lucrurile nu merg cum crede ea si asa Emily ajunge sa aiba 4 noi prietene.

One thought on “Recenzii-Secretul lui Emily

  1. laura8402 says:

    Eu citesc chiar acum cartea si sunt pe la capitolul 10. Nu mi se pare plictisitoare. Doar mult prea scurta. Dar daca ai toate cele patru carti si le pui impreuna, sunt sigura ca fac o carte grozava, la fel ca si celelalte din seria MM. Si imi place ca sunt mentionate Aminospa-ul si Mos Craciun-ul pervers din Secretul Hannei. :))

Leave a Reply

