Recenzii-Experimentul Angel

Serie vândută în peste 16 milioane de exemplare • Tradusă în peste 12 ţări • New York Times Bestseller (29 de săptămâni consecutiv pe locul întâi) • Publishers Weekly Bestseller  • ALA Quick Pick pentru Tineri • Selectată în ALA/VOYA „Teens’ Top Ten” • Selectată de New York Public Library la categoria „Books for the Teen Age” • Recomandare Book Sense Pick • Recomadată de editorii de la KLIATT • Premiul Autorul Anului acordat de Children’s Choice • În 2013, un film realizat de Seaside Entertainment şi Universal Pictures

AVENTURĂ, MISTER, SUSPANS

Bun venit în coşmarul nostru!

Asta-i povestea mea, povestea familiei mele, însă ar putea fi, la fel de bine, şi povestea ta. Suntem cu toţii băgaţi în chestia asta, crede-mă pe cuvânt… Continuă să citeşti, nu lăsa pe nimeni să te oprească.
                      Max

Şase copii minunaţi, fără un cămin, fără familii, fug pentru a-şi salva viaţa. Max Ride şi cei mai buni prieteni ai ei sunt rezultatul unui experiment cumplit: au fost crescuţi într-un laborator-închisoare, ca şobolanii în cuşti, fiind modificaţi genetic, astfel încât au aripi şi pot zbura. Iar acesta este doar începutul puterilor lor uimitoare. Acum, după ce au reuşit să evadeze, trebuie să afle răspunsul la multele întrebări care îi obsedează: cum au venit pe lume, cine sunt părinţii lor, de ce sunt superiori altor fiinţe umane, cum pot scăpa de creaturile blestemate care îi urmăresc şi multe altele.
Un thriller fascinant, cu personaje care te cuceresc de la prima pagină, multă acţiune, suspans şi aventură.

In sfarsit asteptarea s-a terminat! De muuuuult timp vreau sa citesc cartea asta. Si nu ma dezamagit deloc! Ce nu mi-a placut totusi a fost faptul ca de fiecare data cand stolul se oprea imediat erau atacati de cineva. Ciudat,dar explic imediat.

Ce iese daca aducem 6 copii-pasare cu varste intre 6 si 14 ani la un loc? Va zic eu. Un stol. Max,Fang,Iggy,Gasman,Nudge si Angel sunt un stol. Impreuna la bine si la rau. Cand Angel este rapita de Eliminatori (copii-lupi) si dusa la Scoala (locul in care au crescut) restul stolului pornesc in cautarea ei. Biiine poate doar Max,Fang si Nudge dar mai tarziu li se alatura si Iggy si Gasman.Pe drumul lor au parte de multe confruntari. Emilinatori,oameni cu pusti….si iarasi Eliminatori.

Vor reusi ei sa o salveze pe Angel si sa ramana impreuna? Si ce sunt cu toate abilitatile ce le au mai nou cei din stol?