A venit curieru’! #12

Am ramas un pic cam in urma cu cartile noi ce le am in biblioteca. Acum cateva saptamani am primit Spulbera-ma de la editura Leda si am cumparat impreuna cu Bravo cartea Secretul lui Emily.

Ieri a aparut Secretul Ariei. Din pacate nu am putut lua cartea pentru ca nu mai aveam bani. Sper sa o mai gasesc mai incolo.

Acum 10 minute am primit alt colet de la Leda cu cartile Fantoma si Destinul Vraciului. Am fost surprinsa cand am vazut dimensiunea cartii Fantoma. Cred ca m-am obijnuit cu cartile kilometrice la aceasta serie. Eu nu am mai citit de la vol 6 din aceasta serie. Voi ati citit? Daca da cum este? Merita citite cartile?

Si lasand la o parte ce carti mi-am adaugat eu in biblioteca….voi ce carti noi aveti?

 

2 thoughts on “A venit curieru’! #12

Leave a Reply

