Recenzii- Spulbera-ma

„NU MĂ POŢI ATINGE”,
îi şoptesc.

MINT,
e ceea ce nu-i spun.

EL MĂ POATE ATINGE,
e ceea ce n-o să-i spun niciodată.

TE ROG, ATINGE-MĂ,
e ceea ce vreau să-i spun.

Dar când oamenii mă ating, se întâmplă anumite lucruri.

Lucruri ciudate.

Lucruri rele.

LUCRURI FATALE.
Nimeni nu ştie de ce atingerea lui Juliette e fatală, dar Restauraţia şi-a făcut planuri legate de ea. Planuri de a o folosi ca pe o armă.
Însă Juliette are propriile ei planuri.
După o viaţă lipsită de libertate, ea descoperă în sfârşit forţa de a se răzvrăti pentru prima oară şi de a-şi găsi un viitor alături de cel pe care crezuse că-l pierduse pentru totdeauna.

Am vrut sa citesc o carte buna, o carte care sa ma uimeasca si am primit-o! Cartea asta poate parea la inceput un pic plictisitoare dar cu fiecare pagina pe care o citesti actiunea incepe sa isi faca prezenta.

La un moment dat am inceput sa indragesc baiatul rau mai mult decat cel buna….Ei bine mi-am schimbat parerea imediat ce baiatul bun a inceput sa ia parte mai mult la actiune.

Juliette a fost inchisa la “nebuni” dupa ce a ucis un baietel numai atingandu-l. Acolo ea nu si-a mai vazut chipul, a trait numai in tipete si infometare, fara nimeni cu care sa vorbeasca. In timp ce lumea din afara se schimba radical. Apoi, ca prin minune, primeste un coleg de camera. Un coleg familiar….

Dupa ce Juliette este luata de la “nebuni” si dusa unor soldati. Conducatorul lor este indragostit de Juliette si desi o ameninta in continuu el vrea ca ea sa il aleaga de buna voie. Dar ea este indragostita de altcineva…Pe cine va alege? Pe salvatorul ei sau pe cel ce vrea sa o condamne la o viata plina de moarte, torturari si distrugere?

COMANDA AICI

Leave a Reply

