Lethal Book Tour!

Daca vreti sa primiti puncte in cadrul  turului, comentariile voastre trebuie sa fie complete, corecte si in tema cu subiectul postarii!

Ati ajuns si la noi!!! Ne bucuram ca ati gasit blogul nostru.  Probabil ca postarea noastra nu o sa va impresioneze atat de tare ca celelalte, dar noi speram ca o sa va placa ceea ce am facut.

Nu uitati: pentru a strange puncte, lasati comentariu care sa aiba legatura cu subiectul dezbatut in postare. Primul care da comentariu primeste 5 puncte, al doilea primeste 3 puncte si al treilea 2 puncte. Restul cate un punct. Totusi, vom avea si un premiu special pe care îl vom acorda celor care posteaza cele mai frumoase comentarii.

Ce ziceti de poster? Va place? Ce citat ati fi ales daca ati fi fost in locu’ nostru?

Indiciu:

Eu zic ca indiciu nostru e usor. Suna cam asa:

Google sare in ajutor! Cautati “What’s with a……?”

Si ca sa fie si mai usor…..Daca va uitati intr-un post anterior despre acest tur veti gasi usor urmatorul blog!

Succes tuturor! 😉

10 thoughts on “Lethal Book Tour!

  1. Izabela says:

    Imi place posterul. Sincer, nu stiu ce citat as fi ales, pentru ca, din nefericire, eu nu am citit cartea (nu stiu suficienta engelza sa pot citi o carte intreaga 😦 ).

  2. Ştefana Alexandra says:

    Nu ştiu ce citat aş fi ales în locul vostru, da îmi place posterul, tipul poate foi creatura învăluită în mister :> ar fi super să fie un poster oficial ceva de genul acesta.

  3. Lucky says:

    doamne …. este superb posterul … citatul este perfect … aveti imaginatie … nu am citit cartea , dar am citit despre ea si se potriveste imaginea . abia astept sa citesc Creatura ! I am a fan !
    Felicitari fetelor !
    Multumim Nely pentru ca ai creat aceasta minunata carte !

    Lucky

Leave a Reply

