Vacantaaaaaaaaa!

De azi e oficial!!!! Avem vacanta….bine asta daca excluzi ziua de maine in care mergem la premiere….detalii, detalii. Am avut un an incarcat. Primul semestru sa zicem ca a fost mai lejer. Da’ cred ca a doilea ne-a terminat pe toti. La un moment dat simteam ca nu mai pot… Pur si simplu nu mai puteam invata. Si atunci era cel mai rau moment pentru ca aveam multe tese…. Am trecut si peste asta. Abia astept anul viitor. Clasa a XI-a. XI R. Ah ce bine suna. Nu am avut o medie asa mare dar am luat a 4-a mentiune. 8.77 πŸ™‚ Sincer mie mi se pare o medie rezonabila chiar daca la unii li s-ar parea mica. Da putea sa fie mai mare dar…. Anu viitor! (asta zic in fiecare anΒ :D) Mi-am planuit vacanta de vro 2 luni. Miercuri, 27.06.2012 plec in Anglia pentru o luna, apoi in august o sa plec la mare 4-5 zile. Abia astept sa plec. Deja numar zilele πŸ™‚ Nu va faceti griji in privinta blogului tot o sa postez, iar cartile de la concursul ce este acum pe blog vor fi trimise de Delia.

Acum ca tot am ajuns la subiectul concurs trebuie sa va anunt ceva. Pe 30 iunie implinim un an :X Nu imi vine sa cred inca ce repede a trecut. Revenid la subiect. In ziua aceea o sa facem concursuri fulgere sau un concurs ce va dura o luna…. Inca nu ne-a hotarat.

Siii acum revenid la vacanta si scoala πŸ˜€ Voua cum v-a mers anu’ asta si ce faceti vacanta asta?

2 thoughts on “Vacantaaaaaaaaa!

  1. klaudyu44 says:

    hey,super postarea πŸ™‚ clasa a 11-a,chiar ca suna frumos,eu am terminat a 12-a,si urmeaza bacul,deci inca nu mi-am facut planuri de vacanta :)) Felicitari pt mentiune,noua nici macar d-astea nu ne-au dat :))

    Mi-am deschis si eu un blog de curand,daca vreti sa aruncati si voi o privire,sunteti binevenite > http://www.bo0kwhisperer.blogspot.ro .Multumescc :* si vacanta placuta πŸ™‚

  2. giorgianaturcu says:

    felicitari….of, cati ani au trecut de cand eram a11-a…si pleci o luna in Anglia…ce super poate fi….fi felcitari inca o data pentru aniversarea blogului, voi fi sigur pe faza

Leave a Reply

