La multi ani Umbra Dragostei!!!

A trecut un an de cand am avut prima postare pe blog. Pe atunci nici nu ne gandeam ca o sa ajungem sa avem sponsorizari,concursuri,sau chiar recenzii. Noi pur si simplu vroiam sa postam un fanfic Academia Vampirilor. Dar de acolo am evoluat mult…zic eu.

Ne-a facut placere sa postam notatile despre carti,ofertele,concursurile si cel mai important recenziile. Am cunoscut o gramada de persoane foarte de treaba cu care ne-am imprietenit. Eu zic ca din tot blogul asta a iesit ceva bun.

Noi vom incerca in continuare sa ne facem treaba pe blog si sper ca ati ajuns sa iubiti blogul acesta la fel de mult cum il iubim noi. Ne-ar placea sa auzim parerile voastre legate despre blog (bune sau rele) si propuneri (daca aveti).

17 thoughts on “La multi ani Umbra Dragostei!!!

  1. Izabela says:

    La multi ani! Felicitari pentru ce ati realizat pentru acum si spor la mai mult in continuare. Toata lumea va apreciaza munca!

Leave a Reply

