A venit curieru’! #15

De curand mi-am cumparat vro 2 carti si am zis sa vi le arat si voua. Cartile nu au aparut inca la noi dar trebuie sa apara curand la editura Litera. Daca intrati AICI puteti cumpara primele volume din cartile pe care mi le-am luat eu….asta daca nu le aveti deja. 🙂 Care sunt cartile va intrebati voi…? “Silence” de Becca Fitzpatrick si “Rapture” de Lauren Kate!!!

Poate va intrebati ce e chestia aceea alba… 😀 E un fel de lanterna ca sa poti citi seara. Se prinde de carte,o aprinzi si gata! Ai lumina seara sa citesti.

14 thoughts on “A venit curieru’! #15

  1. Simona Husaru says:

    Super achizitiile! Inca nu am citit niciuna din serii. Am primele doua volume ale lui Lauren Kate si o sa ma apuc in curand(sper) de primul. Abia astept. Arata super coperta ultimului volum 😀
    Iar laterna e foarte interesanta! Mai vazusem ceva in genul. Mi se pare interesanta 😀 Poate o sa imi iau si una odata ca nu parea asa scumpa. Ce fel de baterii are? Dinalea mici de ceas sau normale? 😕

    Lectura placuta! >:D<

Leave a Reply

