Scuzeeee…din nou x_x

M-am intors! Intr-un fel. Bine…poate nu inca 😀 Dar luni la ora 1 ajung in Romania. Probabil ca ati vazut ca nu am prea postat pe blog luna asta. Nu am citit nici multe carti ca sa postez recenzii…nici prea multe noutati nu au fost….si am fost si un pic ocupata. Atat eu cat si Delia care a plecat la tara si nu se intoarce decat la inceputul lui septembrie. Eu dupa ce ajung acasa cateva zile plec la mare(daca nu ploua) asa ca o sa mai lipsesc putin. Apoi o sa revin cu mai multe postari. O sa termin cartea se care m-am apucat…si o sa postez apoi recenzia pe blog. Imi cer minde scuze ca am lasat blog asa, dar ne vom intoarce curand cu posturi noi.

Eu sincer m-am distrat luna asta. Am vazut Londra,Oxford,Bicester,Glocester,Cheltaham si Bristol. Voi ce ati facut luna asta?:)

Leave a Reply

