Ajutoooooor!!! X_X

Cred ca titlul este detul de sugestiv in ceea ce priveste continutul postului. Dupa cum cred ca ati observat nu am mai postat la fel de mult ca de obicei. Eu am fost mai tot timpul ocupata si am mai postat numai noutatile si rar recenzii. Delia se ocupa numai de fan fic si mai posteaza si ea cateodata ca sa ma ajute. Daca asta a ajuns sa se intample acum cand abia a inceput scoala mi-e si frica de ce o sa se intample cand o sa avem mult de invatat.

AVEM NEVOIE DE AJUTOR!

De aceea cautam un admin ce e dispus sa ne ajute cu blogul. Ii rog pe cei interesati sa lase un comentariu la aceste post cu numele lor si motivul pentru care vor sa devina admin al acestui blog.

Multumim! 😉

2 thoughts on “Ajutoooooor!!! X_X

  1. Alexandra M. says:

    Ma numesc Marta Alexandra. Pe mine m-ar tenta, sincer. Nu am avut un blog pana acum si nu prea stiu ce si cum. De mult timp m-am gandit sa creez un blog destinat cartilor, dar nu am avut curajul. Iar acum ca aveti ajutor, si sunt dispusa sa vi-l ofer, mi s-a parut sansa ideala, pentru ca singura nu cred ca as fi reusit. Chiar imi place sa citesc, si sa fac recenzii (am avut de facut o gramada pentru scoala), desi am putin timp la dispozitie pentru acesta noua pasiune. As fi foarte fericita sa va ajut, dar la inceput imi va fi putin greu, pana ma obisnuiesc.

  2. Katherine says:

    Salut. Ma numesc Dan Daiana. Mi-ar placea sa fac parte din adminii acestui blog deoarece avem cam acelasi lucruri in comun. Si eu citesc multe carti,imi petrec timpul liber pe bloguri. Am si eu un blog dedicat cartilor nu e prea activ http://fansvampirebooks.blogspot.ro/ dar cu siguranta pot face fata la amandoua. Stiu cum merg lucrurile pe aici cam ce trebuie sa fac voi doar sa fiti de acord.

Leave a Reply

