Hey!! :*

Acesta este primul meu post πŸ™‚ . Sunt foarte fericita pentru ca sunt noua admina si pentru aceasta oportunitate vreau sa le multumesc Ioanei si Deliei pentru ca mi-au oferit aceasta sansa. Ma numesc Alexandra si am 17 ani si sunt pasionata de lectura, muzica, filme. Nu stiu cand am devenit atat de innebunita dupa carti. Cred ca in urma cu doi ani, cand mi-am cumparat primul volum din “”Jurnalele Vampirilor” din pura curiozitate si nu am mai putut lasa cartea din mana pana nu am terminat-o.

 

Pentru ca sunt foarte, foarte fericita si avand in vedere ca este primul meu post vreau sa va ofer cateva e-book-uri.

-Dragoste in vremea holerei

-Evermore- Alyson Noel

-Semnul- Kristin Cas

-Astfel de ingeri

-Urzeala tronurilor

-Chimie perfecta

Puteti sa lasati comentariu ca e-mail-ul si numele cartii sau cartilor dorite .

11 thoughts on “Hey!! :*

  1. Iulia says:

    Foarte frumos din partea ta sa te gandesti la noi πŸ˜€
    Bafta si sa avem parte de posturi interesnte din partea ta!!! πŸ™‚
    Eu as vrea :
    -Evermore- Alyson Noel
    -Astfel de ingeri
    -Urzeala tronurilor
    iuly_ely_2009@yahoo.com

  2. Gheorghiev Alexandra says:

    foarte generoasa
    eu as dori astfel de ingeri si evermore,daca mai poti:*
    email:alexandra_ingerashuthau@yahoo.com

  3. witching6maia says:

    Buna, bine ai venit si bafta! :* Eu imi doresc Urzeala tornurilor! Omg. Inculta de mine nici macar nu stia ca exista o carte Games of thrones! Omg.omg.omg. Bine, mai vreau si ‘Chimie perfecta’, daca esti draguta, daca nu, ma multumesc decat cu Urzeala tronurilor. Multumesc frumos din sufletel. Uite mail-ul: gherasim.antonia@yahoo.com

  4. Heidi says:

    vai doamne…bine ai veeenit! sunt sigura ca te vei descurca aici ;)…si, e cam tarziu sa cer si eu niste carti? o.O.. (email:angel.kid61@yahoo.com )
    cum ar fi:Evermore,Astfel de ingeri si Chimie perfecta…acum sper doar sa nu fi venit prea tarziu, dar oricum…vad ca esti foaaarte draguta πŸ˜€

Leave a Reply

