In my mail box

Buna!! O noua saptamana a inceput,  o saptamana frumoasa avand in vedere vremea frumoasa de afara. Am inceput saptamana in forta, cu un test la matematica, dar a fost destul de usor.  In weekend nu am avut timp de nimic, am fost foarte ocupata. Sambata am facut curatenie si apoi am mers la ziua unui coleg, iar duminica am invatat si am facut exercitii la mate. Sunt foarte happy. Cand am venit de la scoala ma astepta un colet de la editura Nemira. Iar saptamana trecuta am mai primit 2 colete 🙂

De la Editura Nemira:

     

      

Pe blogul Carte pentru mine am castigat seria Tha Ashleys

Pe blogul Walking on letters am castigat Fantoma

Cu Bravo Girl mi-am luat:

 

 

Cum ati inceput saptamana? Ce ati mai primit/cumparat? 🙂

5 thoughts on “In my mail box

  1. Sookie says:

    Daca nu esti prea sensibila, iti recomand sa incepi cu Salem’s Lot. E perfecta pentru perioada de dinainte de Halloween 🙂 . Am cititi si Labirintul rozelor (seamana cu stilul lui Dan Brown) si Ashleys a fost simpatica, cu toate ca a fost si usor cam puerila. Am primit si eu cateva carti saptamanile acestea: Spulbera-ma, Despartirea, O papusa sau alta, Legile atractiei. Spor la citit 😀

  2. ki0lu says:

    he-he, am primit si eu “Ziua a-7-a” -cadou de la Nemira ,inca nu m-am apucat de ea, am lasat-o pe mami sa mi-o ia inainte 😀
    Am terminat si eu acum ceva timp “Fantoma” -T.V.D. ,sincera sa fiu, e putin mai slaba fata de al 2-lea ciclu “Intoarcerea”, cu toate ca ma asteptam sa fie asa, oricum, fiind si ultimele volume , poate ca or sa fie muuult mai interesante ,si primul a fost asa,de inceput ! 😀

  3. Simona Husaru says:

    Lectura placuta! 😀 Frumoase cartile 😀 O sa ai mult de citit :))
    Eu am achizitionat “Cu cartile pe masa” de Agatha Christie si mai astept primele 2 volume din Fetele Gallagher iar ieri am primit o “Experimentul Angel” pe care o castigasem la un concurs :]

Leave a Reply

