Recenzii-Frumosii

Bestseller NEW YORK TIMES

NOMINALIZAT DE AMERICAN LIBRARY ASSOCIATION LA TITLUL DE CEL MAI BUN ROMAN PENTRU ADOLESCENŢI ÎN 2006

TOTUL ESTE PERFECT! PERFECT… GREŞIT!

Ce se-ntâmplă când perfecţiunea nu este de-ajuns?

În sfârşit, Tally este frumoasă. Şi are tot ceea ce şi-a dorit vreodată! Arată perfect, are haine splendide, iubitul ei este teribil de sexy, iar în noua lume din care face parte acum ea a devenit un personaj cât se poate de popular. Dar, dincolo de distracţie – petreceri nonstop, libertate totală –, are sentimentul confuz şi sâcâitor că totuşi ceva nu este în regulă. Ceva important! La un moment dat, din trecutul ei de urâtă, soseşte o scrisoare. Citind-o, îşi aduce aminte ce este greşit în viaţa frumoşilor şi, brusc, pentru ea distracţia se termină. Din acea clipă, Tally se confruntă cu o alegere dificilă: să facă efortul de a uita tot ce a aflat sau să lupte pentru propria-i viaţă – pentru că autorităţile nu au de gând să-i ierte pe cei care deţin anumite informaţii…

Prima carte ne-a lasat muti de uimire cand s-a terminat. Toti ne intrebam cum va fi Tally frumoasa? Se va mai intoarce in Tinutul de fum? Se va impaca cu David?

Ei bine cartea asta raspunde tuturor intrebarilor. O vedem pe Tally cum nu am mai vazut-o pana acum. Dar la un moment dat isi da seama ca ceva nu e in reglua. Cand se intampla asta? Cand se simte senzationala. Asa descopera scrisoarea pe care si-a scris-o ei. Descopera tratamentul si incearca sa ajunga in Tinutul de Fum. Totul pare ok nu? Nu e. Pentru ca nu e singura cand toate astea se intampla. Este cu Zane. Un tanar frumos care doreste si el sa ajunga in Tinutul de Fum si sa poata fi el insusi.

Vor reusi ei sa ajunga acolo? Va functiona tratamentul?

2 thoughts on “Recenzii-Frumosii

1. krisszu95shinny says: