Concurs de Mos Nicolae (intarziat) :)

UPDATE: Puteti participa pentru toate cartile!

Imi pare rau ca nu am putut sa pun concursul mai devreme. Dar acum am avut putin timp liber si am zis sa pun concursul. Care este premiul? “Tara Duncan-Fantomele din alta lume”,”Potirul de sub stanca” si “Omul de smoala sau hotul timpului”.

IMG00520-20121129-1415

Ce trebuie sa faceti? Scrieti un comentariu cu numele vostru si cartea ce o doriti. Si pentru ca a trecut Mos Nicolae deja pe la voi scrieti si ce ati primit de la el.Castigatorul va fi ales cu Random.org in data de 15.12.2012!

27 thoughts on “Concurs de Mos Nicolae (intarziat) :)

  1. krisszu95shinny says:

    Numele meu este Cirstea Cristina Imi doresc sa particip pentru urmatoarele carti
    ”Potirul de sub stanca” si “Omul de smoala sau hotul timpului”.De la mos nicolae eu am primit fructe un cosuletz, ,si alte lucrusoare 🙂 …
    Multumesc pentru concurs:*

  2. Iulia says:

    Neagoe Iulia
    Potirul de sub stanca
    De Mos Nicolae am primit un inel de la mosul secret din clasa mea si de la parinti dulciuri pe care mi le-a mancat fratele meu si accesorii.

  3. paunaoana says:

    Pauna Oana,Potirul de sub stanca si Omul de smoala sau Hotul timpului.Pai am primit un inel, si 3 carti minunate.

  4. Roxana says:

    Numele meu este Matfei Roxana.
    As dori sa particip pentru cartile Potirsul de sub stanca si Omul de smoala.
    De Mos Nicolae am primit banuti si dulciuriii!!
    Si nu in ultimul rand, multumim pentru concurs!!

  5. claudiabunduc says:

    Nume: Bunduc Claudia
    Particip pentru toate cartile: “Tara Duncan-Fantomele din alta lume”,”Potirul de sub stanca” si “Omul de smoala sau hotul timpului”.
    Mosul mi-a adus ceva ce imi doream de foarte mult timp: Blestemul din swoon de Nina Malkin si ,,putina” ciocolata.

  6. BabyRalukutza says:

    Cismaru Denise-Raluca
    Particip pentru ”Potirul de sub stanca” si “Omul de smoala sau hotul timpului”.
    De Mos Nicolae am primit o pereche noua de ghetute 🙂

  7. Simonik says:

    Marinescu Simona
    Particip pentru “Potirul de sub stanca” si “Omul de smoala sau hotul timpului”.
    De Mos Nicolae am primit dulciuri:x

  8. Adina says:

    Adina Dudas. Particip pentru toate cartile: “Tara Duncan-Fantomele din alta lume”,”Potirul de sub stanca” si “Omul de smoala sau hotul timpului”. De la Mos Nicolae am primit o carte.

  9. kokolino14 says:

    Poeana Stefania
    Particip pentru toate cartile “Tara Duncan-Fantomele din alta lume”,”Potirul de sub stanca” si “Omul de smoala sau hotul timpului”.
    De Mos Nicolae am primit 2 carti: Chimie perfecta si Eve 2

  10. Bivolaru George-Cristian says:

    Bivolaru George-Cristian
    Particip pentru toate cartile .
    De Mos Nicolae am primit multe dulciuri.

  11. Mary says:

    Komuves Mariana
    Particip pentru: “Omul de smoala sau hotul timpului” si “Potirul de sub stanca”.
    De la Mos Nicolae am primit muulte dulciuri, haine si carti.

Leave a Reply

